اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی صورت گرفت

عیادت از جانباز شیمیایی که بیماری خود را نعمت می‌داند

به مناسبت هفته بسیج رئیس بیمارستان صنعت نفت گچساران به همراه جمعی از پرسنل، از رئیس سابق بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران که بسیجی جانباز شیمیایی بستری در بخش ICU این بیمارستان است، عیادت کردند.

عیادت از جانباز شیمیایی که بیماری خود را نعمت می‌داند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران و به نقل از سایت بهداشت و درمان صنعت نفت این شهرستان، طی مراسمی معنوی و صمیمی و به مناسبت هفته بسیج، رئیس بیمارستان صنعت نفت گچساران به همراه جمعی از پرسنل این بیمارستان از رئیس سابق بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران که بسیجی جانباز شیمیایی بستری در بخش ICU این بیمارستان هستند، عیادت کردند.

سیدعلی‌محمد حسینی رئیس سابق بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران بوده که در طول دوران مسئولیت خود در این مرکز، فعالیت‌های ارزنده‌ای در راستای ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کرد.

وی جانباز شیمیایی و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس جنگ تحمیلی بوده که به علت عارضه ریوی در بخش ICU بیمارستان صنعت نفت بستری شده و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

حمید خالقی رئیس بیمارستان صنعت نفت گچساران به همراه رئیس خدمات پشتیبانی، مسئول روابط عمومی، بهادر غضنفری متخصص داخلی، محمد محمدی متخصص مغز و اعصاب، مترون بیمارستان و جمعی از پرسنل و پزشکان، با حضور بر بالین این جانباز شیمیایی ضمن دیدار و عیادت، از خداوند منان آرزوی شفای عاجل برای وی مسئلت داشتند.

تأکید بر لزوم خدمت به جانبازان

سید علی‌محمد حسینی در این دیدار بیماری خود را نشان از یادگارهای نه چندان دور سال‌های دفاع مقدس عنوان کرد که توسط دشمن این خاک برای او به جا گذاشته بودند.

وی ابراز داشت: در هر زمان از بیماری به یاد انقلاب، نظام و میهن سراسر افتخارم می‌افتم و انگیزه خدمت به میهنم در من دوچندان می‌شود.

حسینی بیماری خود را یادگاری از دوران جنگ و دفاع مقدس ایران علیه رژیم بعثی عراق دانست و یادآور شد: این بیماری برای من نعمت است.

وی خاطرنشان کرد: هر چند حرفه‌ام پزشکی است، اما تا خود مبتلا به بیماری نشویم، به درک حقیقی از شرایط بیمار نمی‌رسیم.

دکتر حسینی گفت: هر زمان از بیماری‌ام به یاد همرزمان جانباز شیمیایی‌ام هستم و اینکه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به این بیماران ارزشمندترین خدمت است.

 سیدعلی‌محمد حسینی از مدت‌ها پیش تاکنون در لیست انتظار پیوند ریه بوده و هم‌اکنون در بخش ICU بیمارستان صنعت نفت گچساران هستند.

انتهای پیام/82001/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول