اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانباز شیمیایی دفاع مقدس:

رهبرم فرمان دهد باقیمانده جسمم را فدای انقلاب می‌کنم

یک جانباز شیمیایی همدانی گفت: نیمی از توان جسمی‌ام را به فرمان حضرت امام خمینی (ره) تقدیم انقلاب کردم اگر رهبر معظم انقلاب نیز دستور دهد باقی مانده جسم‌ام را در راه ایران اسلامی فدا خواهم کرد.

رهبرم فرمان دهد باقیمانده جسمم را فدای انقلاب می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پیش از ظهر امروز مستشاران و وابستگان نظامی بیش از 20 کشور که به دعوت بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس که به دارالمومنین همدان سفر کرده‌اند با حضور در منزل یکی از جانبازان شیمیایی 60 درصدی همدان از وی عیادت کردند.

احمد عزیزی از جانبازان شیمیایی و سرافراز ایران اسلامی در این عیادت ضمن برشمردن سختی‌های زندگی جانبازان بعد از مجروحیت گفت: رزمندگان ایران اسلامی در طی هشت سال دفاع مقدس با جان و دل برای سرافرازی کشور، به جبهه‌ها رفتند تا از ناموس و شرف‌ ایران دفاع کنند.

وی در ادامه به نوع مجرومیت و زمان آن اشاره کرد و افزود: در عملیات کربلای 4 و در منطقه عمومی خرمشهر بر اثر استفاده دشمن از سلاح‌های شیمیایی علیه ایران، دچار مصدومیت شیمیایی شدم.

این جانباز شیمیایی که 60 درصد مجروحیت دارد در ادامه یادآور شد: دشمن در آن عملیات بیش از 30 نوع سلاح مخرب شیمیایی و کشتار جمعی استفاده کرد که باعث شهادت و مجروحیت تعداد زیادی از رزمندگان ایران اسلامی شد.

وی ضمن محکوم کردن تحریم‌های غیر اصولی و غیر انسانی در زمینه‌های مختلف به خصوص تأمین دارو برای جانبازان و بیماران شیمیایی گفت: چرا کشورهای مدعی حقوق بشر به تبعیت از استکبار و صیهونیسم جهانی مانع از دسترسی جانبازان شیمیایی به داروهای مورد نیاز می‌شوند، آیا این کار آنان ادامه جنایات جنگی محسوب نمی‌شود؟

احمد عزیزی جانباز شیمیایی خاطرنشان کرد: نیمی از توان جسمی‌ام را به فرمان حضرت امام خمینی (ره) تقدیم انقلاب کردم اگر رهبر معظم انقلاب دستور بدهد نیم باقیمانده جسمم را نیز در راه ایران اسلامی فدا می‌کنم.

در پایان این عیادت یکی از مستشاران به نمایندگی از این گروه خارجی ضمن محکومیت استفاده از سلاح‌های شیمیایی و کشتار جمعی توسط صدام و حامیان آن لوح یادبودی از طرف این گروه به احمد عزیزی، جانباز شیمیایی اهدا کرده و همگی آنان به این یادگار دفاع مقدس ادای احترام کردند.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول