اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

همدلی و همراهی را حفظ کنید تا مردم ضرر نکنند

استاندار همدان گفت: رویه مدیریتی بنده در استان همدان پرهیز از هر حاشیه و چالشی است زیرا می‌دانم اگر در همدان وارد حاشیه شویم، نمی‌توانیم کار کنیم.

همدلی و همراهی را حفظ کنید تا مردم ضرر نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد ناصر نیکبخت در دیدار با اعضای شورای شهر همدان اظهار داشت: جمیع اطلاعات و تجربیات اعضای شورای شهر نشان می‌دهد که این شورا مجموعه کامل همدل است.

وی افزود: قرار نیست حقوق مردم با نظر و میل شخصی مسئولان آسیب ببیند و کار مردم به خاطر جایگاه‌طلبی یا مسائل شخصی به تأخیر بیفتد.

استاندار همدان گفت: تاکنون در همدان مورد خاصی از رفتار شورا بر اساس مسائل شخصی بروز نکرده و امید است این شرایط حفظ شود.

وی با بیان اینکه شهردار همدان را نیروی کاربلدی یافته است، اضافه کرد: استانداری و شورا کمک کند تا برنامه‌های شهردار برای شهر مفید باشد و مجموعه شورا مؤید برنامه‌های شهردار برای شهر باشد.

نیکبخت با تأکید بر اینکه عظمت نام همدان بسیار زیاد است، اظهار داشت: افتخار دارم که برای بار دوم افتخار خدمت به مردم همدان نصیبم شده و انتظار است با تناسب نام بلند همدان شرایط آن نیز متناسب باشد.

وی یادآور شد: ورودی‌های همدان باید بهتر از این باشد و شورا باید برای ورودی‌ها و زیباسازی آنها به عنوان پیشانی استان تصمیم گرفته و اقدام کند.

استاندار همدان با بیان این که همدان پیشانی استان است و در پاره‌ای موارد هم حرف عظمت ایران است، ادامه داد: از هر تلاشی که شایسته و بایسته نام همدان باشد، دریغ نخواهم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته بسیج، گفت: امیدوارم ملت ایران همچنان در پشتیبانی از نظام که تبلور آن در بسیج است، در صحنه حاضر و همچون همیشه حامی نظام و ولایت و رهبری باشند.

نیکبخت با یادآوری توفیقات هسته‌ای، خاطرنشان کرد: کسب این توفیقات یعنی دنیا قبول کرد و فهمید که کشور جمهوری اسلامی ایران باید به عنوان یک ابرقدرت در منطقه شناخته شود و کم عقلی است اگر ایران را در این سطح نپذیرند.

وی افزود: این توفیقات نشانه حمایت مردم و راهبردهای رهبری و برنامه‌های رئیس جمهور است و امیدواریم با کسب این توفیقات شاهد حماسه اقتصادی در کشور هم باشیم.

استاندار افزود: رویه مدیریتی بنده در استان همدان پرهیز از هر حاشیه و چالشی است زیرا می‌دانم اگر در همدان وارد حاشیه شویم، نمی‌توانیم کار کنیم.

وی با اعلام اینکه همدان، شهری نیست که الان داریم، اضافه کرد: با آمدن راه آهن و تکمیل آزاد راه، سرمایه‌گذاری در همدان ارزش پیدا می‌کند و به همین دلیل دیدگاه و افق اعضای شورای شهر باید وسیع‌تر شود.

نیکبخت با اشاره به این که در این صورت بیش از نیمی از مسافرین شمال در تعطیلات آخر هفته به همدان سفر خواهند کرد، تصریح کرد: همدان باید متناسب با آن پیشرفت‌ها آمادگی داشته و با همفکری و گرفتن مشاوره، همدان را به افقی که برای آینده آن ترسیم می‌شود، برسانیم.

وی در پایان سخنان خود خواستار تعیین تکلیف حریم شهرهای استان با همکاری دستگاه‌های مرتبط و مدیریت جمعی شد.  

در این دیدار رئیس شورای شهر همدان به بیان نظرات شورا درباره اولویت‌های شهر همدان پرداخت.

انتهای پیام/2499/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول