اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر:

گناوه با 176 میلی‌متر بارندگی بیشترین بارش را در استان بوشهر داشته است

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: شهرستان گناوه با 176 میلی‌متر بارندگی در چند روز اخیر بیشترین بارش را در کل استان به خود اختصاص داد.

گناوه با 176 میلی‌متر بارندگی بیشترین بارش را در استان بوشهر داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نادر شفی‌خدایی عصر امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر با اشاره به وضعیت مطلوب بارندگی در بوشهر در چند روز اخیر، اظهار داشت: در پنج روز بارندگی با توجه به اینکه هسته اصلی بارش روی خلیج فارس بود، امواجی را به سمت مناطق ساحلی بوشهر گسیل داد که موجب بارندگی در کل استان شد.

شفی‌خدایی تصریح کرد: با توجه به تقویت این سامانه، بارندگی موجب گستردگی به دیگر نقاط کشور هم شد و شاهد بارش‌های خوبی در دیگر نقاط کشور هم بودیم.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: بیشترین بارش استان بوشهر در شهرستان گناوه با 176 میلی‌متر، جزیره خارگ 118 میلی‌متر، بندر ریگ 117 میلی‌متر، بوشهر 112 میلی‌متر و جم 104 میلی‌متر بوده است.

وی ادامه داد: همچنین براساس آخرین بررسی‌های صورت گرفته، کمترین بارش در دشتستان، کنگان و تنگستان گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی بوشهر با بیان اینکه میانگین بارندگی در سال زراعی جاری 70 درصد بوده است، یادآور شد: در چند روز اخیر متوسط بارش در کل استان بوشهر حداقل 100 میلی‌متر بوده است.

شفی‌خدایی تصریح کرد: بیشترین بارش سال زراعی در گناوه با 202 میلی‌متر و جم با 196 میلی‌متر و کمترین بارش در سال زراعی نیز در تنگستان و دشتستان بوده است.

وی اضافه کرد: هوای بارانی را برای استان در هفته‌های آینده پیش بینی نمی‌کنیم اما هوا خنک‌تر خواهد شد و شاهد مه صبحگاهی نیز در استان خواهیم بود.

انتهای پیام/66006/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول