اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر تشریح کرد

4 شاخص‌ ارزیابی شرایط گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان

معاون بازرسی ونظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر 4 شاخص‌ ارزیابی شرایط گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را تشریح کرد.

4 شاخص‌ ارزیابی شرایط گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ابوالقاسم محمدزاده صبح امروز در جمع فعالان اقتصادی بوشهر با اشاره به چهار شاخص مهم برای ارزیابی شرایط گواهینامه رعایت مصرف‌کنندگان اظهار داشت: شاخص قیمت کالا و خدمات با 10 زیر شاخص و 30 امتیاز، شاخص کیفیت با 9 زیر شاخص و 10 امتیاز، شاخص سوم شاخص رضایت مشتری که بسیار مهم است با 30 امتیاز و شاخص توزیع و خدمات پس از فروش با 11 زیر شاخص و 30 امتیاز در مجموع 100 امتیاز را در بر دارد.

وی با اشاره به شکل‌گیری کمیته فنی و اعضای آن گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت به عنوان رئیس کمیته و رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان دبیر کمیته و نمایندگان استانداری، امور اقتصادی و دارایی، سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی، سازمان جهاد کشاورزی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان دامپزشکی و حراست و کارشناسان مربوطه در سازمان صنعت، معدن و تجارت به عنوان اعضای کمیته فنی هستند.

محمدزاده زمان تجلیل از دریافت‌کنندگان گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را هفته اول اسفند ماه سال‌جاری اعلام کرد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به هدف این همایش و اعطای گواهینامه اظهار داشت: حمایت از تولید و تشویق و ترغیب واحدهای تولیدی و خدماتی نمونه استانی، افزایش انگیزه و حساسیت در تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات برای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از طریق فعالیت‌های فرهنگی و تشویقی و افزایش رقابت سازنده و موثر بین واحدهای تولیدی است.

محمدزاده تاکید کرد: تولیدکنندگان و ارائه‌کنندگان خدمات در جهت ارائه محصولات و خدمات با کیفیت برتر، تشویق مصرف‌کنندگان به استفاده از کالا و خدماتی که دارای علامت استاندارد و یا تاییدیه از مراجع ذی‌صلاح داخلی و بین‌المللی است و تلاش در جهت برقراری قیمت عادلانه، تحویل به موقع و ارائه مطلوب خدمات پس از فروش کالا را از مهم‌ترین اهداف اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان ذکر کرد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول