اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده قرارگاه مقدم جنوب کربلا:

دشمنان با چنگ زدن به هر بندی قصد منزوی کردن ایران را دارند

جانشین فرمانده قرارگاه مقدم جنوب کربلا گفت: دشمن نمی‌خواهد ما پیشرفت کنیم و جلوی پیشرفت ما را با هر وسیله و تجهیزاتی می‌خواهند بگیرند.

دشمنان با چنگ زدن به هر بندی قصد منزوی کردن ایران را دارند

محمد علیپور امروز در حاشیه یادواره 80 شهید منطقه زیدون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: امروزه با وجود تحریم‌های اروپا که در زمینه اقتصادی و همچنین درمانی و انسانی مطرح می‌شود 70 درصد از نیازمندی‌های دارویی کشور را با حضور همین جوانان و بسیجیان تامین کرده‌ایم.

وی افزود: در مذاکرات ژنو تمام قدرت‌های بزرگ دنیا مقابل ایران ایستادند و این عزت، اقتدار و قدرت ایران اسلامی را نشان می‌دهد که ما هیچ وقت زیر بار زور و ظلم نمی‌رویم.

جانشین فرمانده قرارگاه مقدم جنوب کربلا اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران، راه و مسیر خود را شناخته و تا زمانی که زیر پرچم قرآن و دین و ولایت حرکت کنیم هیچ آسیبی به ما وارد نخواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تنها کشوری که تا به امروز هیات من الذله اباعبدالله الحسین را در پرتو حاکمیت دینی و ولایی به دوش می‌کشد جمهوری اسلامی است.

علیپور با بیان اینکه پروژه جنگ تحمیلی یکی از طولانی‌ترین و پیچیده‌ترین و خطرناک‌ترین پروژه‌هایی بود که آن را با پیروزی پشت سر گذاشتیم گفت: امروز بحث فرهنگی و علمی کشور مطرح است که باز دشمنان قصد دارند با ترور دانشمندان ما جلوی پیشرفت علمی کشور را بگیرند.

وی با اشاره به اینکه خانواده شهدا مانند ستارگانی درخشان هستند که باید به آنها اقتدا کرد خاطرنشان کرد: یاد و خاطره شهدا برای ما نشان از آن دارد که راه اصلی خود را گم نکنیم و در مسیر اصلی انقلاب گام برداریم.

جانشین فرمانده قرارگاه مقدم جنوب کربلا اضافه کرد: اگر تاریخ جنگ را ورق بزنیم عملیات به عملیات و روز به روز و پیروزی در پیروزی نقش جوانان منطقه زیدون و نقش شیرزنان و دلاورمردانی که همسران و فرزندانشان را راهی جنگ کردن را مشاهده می‌کنیم.

وی ادامه داد: وقتی بازمی‌گردیم به موضوع شهید و شهادت خواهیم دید حضرت اباعبد‌الله پرچمی را برافراشت که در قرن 20 و 21 ملتی از ملت ایران و فرزندی از فرزندان امام حسین(ع) این پرچم را بار دیگر برافراشت.

علیپور با اشاره به اینکه استکبار جهانی به دنبال غارت ملت‌هاست عنوان کرد: دشمن نمی‌خواهد ما پیشرفت کنیم و جلوی پیشرفت ما را با هر وسیله و تجهیزاتی می‌خواهند بگیرند.

وی بیان کرد: با درایت مقام معظم رهبری و ملت ولایتمدار، خوشبختانه امروز ایران اسلامی در مسیری قرار گرفته که از برترین کشور‌های پیشرفته در نانوتکنولوژی به شمار می‌رود.

جانشین فرمانده قرارگاه مقدم جنوب کربلا در پایان اظهار کرد: این خطی است که از شهدا به جا مانده و اقتدار یعنی همین که روی پای خود بایستیم و هر جا که نیاز بود و هر جا که قرآن و مملکت نیاز داشت به فرمان رهبری انقلاب حضور پیدا کرده و پیچ‌های بزرگ تاریخی را طی کنیم.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول