اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اعلام کرد

رفع 39 نقطه حادثه‌خیز در آذربایجان غربی

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: مشکلات 39 نقطه حادثه‌خیز در آذربایجان غربی طی بازه زمانی دو سال رفع شده است.

رفع 39 نقطه حادثه‌خیز در آذربایجان غربی

ارسلان شکری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: براساس تقسیم‌بندی تعدادی از نقاط حادثه خیز زود بازده هستند که در برخی موارد به نصب تابلو و یا توسعه راه نیازمند سامان‌دهی است.

وی ادامه داد: تعداد نقاط حادثه‌خیز زود بازده در آذربایجان غربی حدود 140 نقطه حادثه خیز بوده که اکثرا با نصب تابلو و آشکار سازی ایمن‌سازی شده و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

شکری یادآور شد: تعدادی از نقاط حادثه‌خیز از جمله تقاطع ها، باندهای دوم، زیرگذر و روگذرها و... به طور اساسی نیازمند ایمن‌سازی است.

وی عنوان کرد: براساس شناسایی انجام شده 53 نقطه حادثه خیز در آذربایجان غربی شناسایی شده که تاکنون حدود 39 نقطه در عرض بازه زمانی دو ساله تقریبا رفع شده است.

شکری ادامه داد: 14 نقطه حادثه‌خیز نیز در حال اجرا بوده که امید است در عرض یک سال با تخصیص اعتبارات سازمان به راهداری این تعداد نیز به اتمام برسد.

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ابراز داشت: بیش از 15 میلیارد تومان برای بازه دو ساله در رفع نقاط حادثه خیز هزینه شده است.

شکری در بخش دیگری از سخنان خود خواستار شد: مردم در سفرهای زمستانه به خصوص در زمان بارش‌ها از سفرهای غیر ضروری خودداری و به توصیه‌های پلیس راه توجه کنند.

وی ادامه داد: هموطنان می‌توانند از طریق شماره 141 مرکز مدیریت راه‌های استان اطلاعات لازم را کسب کنند به طوری که با مشخص کردن مبدا و مقصد سفر از اطلاعات جاده‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/61005/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول