اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برپایی نمایشگاه عکس عاشورایی در 3 شهر مازندران

سرپرست نمایندگی روزنامه قدس در مازندران از برگزاری نمایشگاه عکس عاشورایی در سه شهر مازندران همزمان با سراسر کشور خبر داد.

برپایی نمایشگاه عکس عاشورایی در 3 شهر مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری شیدالله احمدی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روزنامه قدس با هدف ترویج و ترجمان فرهنگ عاشورایی، نمایشگاه عکس روایت عاشقی را در 72 نقطه کشور از جمله سه شهر مازندران برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: نمایشگاه عکس عاشورایی از 40 عکس عکاسان برتر کشور تشکیل و به‌دنبال فراخوان روزنامه قدس از بین صدها عکس ارسالی از عکاسان سراسر کشور انتخاب و برای کادر نمایشگاهی آماده و به شهرستان‌های مختلف فرستاده شده است.

سرپرست نمایندگی روزنامه قدس در مازندران یادآور شد: این نمایشگاه 20 تا 23 آبان در حسینیه عاشقان ثارالله  قائمشهر، 26 لغایت 28 آبان در شهرداری ساری، 29 و 30 آبان در کنگره بین‌المللی علامه ابن شهرآشوب ساروی مازندرانی در پلاژ نیروی انتظامی مازندران و دو لغایت چهار آذر در فرمانداری و دانشگاه علمی کاربردی بابل برگزار می‌شود.

سرپرست روزنامه قدس در مازندران بیان داشت: براساس برنامه زمان‌بندی شده، این نمایشگاه‌ها با همکاری مشترک نمایندگی‌ها و سرپرستی‌های روزنامه قدس و سازمان‌ها و نهادهای مختلف استانی و محلی در سراسر کشور اعم از مراکز استان‌ها و شهرهای دیگر برپا می‌شود.

‌احمدی افزود: تاکنون 650 قطعه عکس از 56 عکاس سراسر کشور به دبیرخانه رسیده و پس از بررسی عکس‌ها توسط داوران 160 عکس برای نمایشگاه‌ها انتخاب شد.

وی یادآور شد: روزنامه قدس، در ماه‌های محرم و صفر در 72 نقطه کشور نمایشگاه عکس روایت عاشقی را برگزار می‌کند.

انتهای پیام/86004/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول