اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس در رفسنجان برگزار شد

به مناسبت هفته بسیج، گردهمایی بزرگ رزمندگان دوران دفاع مقدس در شهر مس سرچشمه با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد.

گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس در رفسنجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، مدیر روابط عمومی و جمعی از مسئولان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، گردهمایی بزرگ رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در محل سینما آزادی سرچشمه برگزار شد.

احمد مرادعلیزاده در حاشیه این مراسم نیت را مهم‌ترین امر در زندگی بشریت دانست و اظهار داشت: نیت ربطی به جامعه مذهبی ندارد، بلکه متعلق به بشریت است و در هر کاری اثرگذار است.

وی تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس کسانی که در جنگ و در پشت جبهه‌ها کار انجام دادند و به نوعی در این دفاع سهیم بودند، نیت قلبی داشتند و سرانجام جهان فهمید این تجاوزگران بودند که جنگ را بر ما تحمیل کردند.

مدیرعامل شرکت ملی مس ایران بیان داشت: کسانی هم که در راستای خدمتگزاری به کشور حرکتی آغاز کرده‌اند هر روز هم با همین نیت حضور پیدا می‌کنند.

وی، بازخوانی تجربیات با نیت اثرگذاری را منبع قدرت بسیار بزرگی برای توان و نیرو بخشیدن به افراد دانست و گفت: این منبع قدرت یک زمانی در جنگ برای دفع فاسد که در دوران دفاع مقدس حمله می‌کردند به کار گرفته می‌شد و امروز در راستای توسعه کشور باید اثرگذار باشد.

مرادعلیزاده، باز شدن دریچه‌های دنیای خدمتگزاری را به واسطه نیت پاک خواند و ابراز داشت: با این نیت حرکت را به سمت سازندگی و توسعه آغاز می‌کنیم.

وی، مهم‌ترین قشر اثرگذار مس را بسیجیان حاضر در این عرصه دانست و افزود: این یادگاران دوران دفاع مقدس با نیت‌های پاکشان تحرکات را برای آزادسازی شهرهایمان از دست دشمن غاصب آغاز کردند و امروز در این مجتمع با تجربیات خود تاثیرگذار هستند.

مدیرعامل شرکت ملی مس ایران در پایان عنوان کرد: درهای خدمت برای همه باز است و در صحنه‌های کار و تولید اراده زیادی به وجود می‌آید تا بیش از پیش توانایی خود را در تمام عرصه‌ها به رخ جهانیان بکشیم.

انتهای پیام/80016/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول