اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کبودراهنگ صورت گرفت

اجتماع بزرگ بسیجیان کبودراهنگ در مسجد جامع این شهر

اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان کبودراهنگ به مناسبت هفته بسیج در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

اجتماع بزرگ بسیجیان کبودراهنگ در مسجد جامع این شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از کبودراهنگ، اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان کبودراهنگ ظهر امروز در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

امام جمعه کبودراهنگ در این مراسم با اشاره به نقش بسیج در تداوم آرمان‌های انقلاب اظهار داشت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، امروز کشور ایران در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد و همگی اینها به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهدا، ایثارگران و رزمندگان بسیجی است.

حجت‌الاسلام یوسف روحانی افزود: امروز نیز دشمنان پس از ناکامی در دوران دفاع مقدس در جبهه‌ای دیگر با راه‌اندازی توطئه‌های فرهنگی سعی در ضربه زدن به این انقلاب به ویژه جوانان دارند و باید با بصیرت‌افزایی و حفظ هوشیاری نگذاریم دشمنان به اهداف شوم خود برسند.

وی با اشاره به موفقیت‌های ملت بزرگ ایران در مذاکرات 1+5 خاطرنشان کرد: در مدت 10 سال گذشته که ایران به فناوری‌های هسته‌ای دست یافته، دشمنان همیشه درصدد تعطیلی این فناوری در کشور بودند اما امروز با رهبری‌های عالمانه مقام معظم رهبری و تبعیت ملت بزرگ ایران و با پیشرفت‌های علمی و فناوری هسته‌ای، دشمنان را به زانو در آوردیم.

وی ادامه داد: در این مذاکرات وزیر خارجه انگلیس ابراز می‌کند چاره‌ای جز قبول شرایط ایران نداشتیم که اینها همگی نشان از عزت و اقتدار کشورمان است.

روحانی در پایان با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) مبنی بر این که افتخار می‌کنم یک بسیجی هستم، خاطرنشان کرد: همیشه بسیجیان در مقابل دشمنان و بیگانگان استوار و مستحکم هستند و سرخم نمی‌کنند و امروزه باید تمامی مسئولان ما بسیجی باشند تا در کنار مردم خدمت و در مقابل دشمنان مقتدرانه ایستادگی کنند.

انتهای پیام/89027/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول