اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار، بسیجیان و خانواده‌های شهدا

گلزار شهدای بهشت عسکری تربت حیدریه غبارروبی شد

گلزار شهدای بهشت عسکری تربت حیدریه در نخستین روز از هفته بسیج غبارروبی شد.

گلزار شهدای بهشت عسکری تربت حیدریه غبارروبی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، ظهر امروز در نخستین روز از هفته بسیج گلزار شهدای بهشت عسکری تربت حیدریه با حضور فرماندار، بسیجیان، مسئولین ادارات و خانواده‌های شهدا غبارروبی و عطرافشانی شد.

حسن فتحی‌نیا، فرماندار تربت حیدریه در این مراسم اظهار داشت: کارنامه بسیج در انقلاب اسلامی ایران و در 34 سال گذشته درخشان، پربار و مثمرثمر بوده است.

وی گفت: بسیج یکی از ارکان مستحکم انقلاب و استوانه قدرت نظام اسلامی است.

فتحی‌نیا ادامه داد: در هر برهه از زمان که این کشور و نظام به خطر افتاده بسیجیان غیور و قدرتمند با توکل برخدا و لبیک به ندای رهبر انقلاب در کنار سایر آحاد جامعه پا در عرصه میدان گذاشته و آن بحران را برطرف کرده‌اند.

وی بسیجیان را از بدنه مردم دانست و تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین علل تشکیل سازمان بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل مردمی بودن این نهاد انقلابی است و همه آحاد مردم عضوی از بسیج هستند.

فتحی‌نیا عنوان داشت: اوج درخشش بسیج را می‌توان در دوران دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی مشاهده کرد که این عزیزان با ازخودگذشتگی و ایثار و مقاومت توانستند دشمن بعثی را در اکثر عملیات‌ها غافلگیر و زمین‌گیر کنند و تعجب کارشناسان نظامی دنیا را برانگیزند.

فرماندار تربت حیدریه خاطرنشان کرد: اکنون که کشور در محاصره اقتصادی دشمن قرار گرفته و هر روز استکبار جهانی تهدیدهای بی‌اساس می‌کند باید ملت با روحیه بسیجی ایستادگی و مقاومت کنند و از این برهه از زمان هم مانند سایر بحران‌های گذشته سرافراز بیرون آیند.

انتهای پیام/2202/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول