اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

بسیج قدرت نرم ایران در برابر دشمنان است

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: بسیج قدرت نرم و پایان‌ناپذیر ملت ایران در برابر هجمه‌های دشمنان است.

بسیج قدرت نرم ایران در برابر دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس در سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در همایش حضور بسیجیان که در سالن آزادی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: بسیج همچنان که امام راحل فرمودند به عنوان شجره طیبه‌ای است که در قرآن از آن یاد می‌شود.

وی تصریح کرد: شجره طیبه درختی است بسیار پاکیزه و خالی از هر عیب و نقصی که اصل آن در زمین ثابت و استوار بر ریشه‌هایش تکیه داده و شاخه‌های آن نیز در آسمان پخش شده است.

وی خاطرنشان کرد: این درخت به اندازه‌ای ثمره دارد که در هر شرایط میوه می‌دهد و تاثیرات آن بسیار زیاد است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان از بسیج به عنوان نیرویی خدایی نام برد و بیان داشت: بسیجیان با حرکت در مسیر دستورات الهی رشد و روشی را انتخاب می‌کنند که مجاهدت جزو لاینفک آن بوده و تنها هدفشان جهاد فی‌سبیل‌الله است.

حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: مجاهدت بسیجیان، جهادی معنوی، مخلصانه، ایثارگرانه و در نهایت با اخلاص و قدرت تمام در راستای پیشبرد اهداف نظام حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بسیجی قدرتی مردمی و برای مردم است، افزود: پیاده کردن فرمان خدا مهم‌ترین هدف و رسالت بسیج است به همین دلیل در هر عرصه‌ای که وارد می‌شود افتخارآفرین است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تصریح کرد: بسیج اصلی ریشه‌دار در اسلام و همچون دین اسلام و انقلاب ایران همیشه زنده و جاودانه است.

حسینی‌شاهرودی با تاکید بر اینکه اسلام تنها دینی است که برای همیشه در جهان باقی می‌ماند، اضافه کرد: دین اسلام بر همه ادیان و مکاتب و افکار غلبه و تمام جهان را فرا می‌گیرد و هر آنچه از آن نشأت می‌گیرد جاودانه خواهد ماند.

وی از انقلاب اسلامی نیز به عنوان احیاگر ارزش‌های الهی نام برد و بیان کرد: زمانی که دشمنان اسلامی سعی در حذف دین اسلام در عرصه سیاست داشتند انقلاب اسلامی ایران به فرمان امام راحل اسلام را به صحنه سیاسی جامعه وارد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان افزود: دشمنان در آن زمان با تمام امکانات سعی داشتند با مظاهر خدایی مبارزه و مظاهر شیطانی را به صحنه وارد کنند.

حسینی‌شاهرودی بیان کرد: انقلاب ایران اسلامی به فرمان ملکوتی حضرت امام شکل گرفت و در مقابل این خواسته سران ظلم شرق و غرب ایستاد و اسلام را بار دیگر به صحنه وارد کرد.

وی تصریح کرد: در آن زمان دشمنان هرگز باور نمی‌کردند که ملتی به چنین قدرتی برسد که بتواند، اینگونه قاطعانه در برابر زیادی‌خواهی استکبار بایستد و حرفش را به کرسی بنشاند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: امروز انقلاب ایران اسلامی با رهبری‌‌های داهیانه امام راحل و جانشین برحقشان و حضور همیشه در عرصه ملت به قدرتی رسیده که در برابر خواسته هیچ زورگویی خاموش نمی‌ماند و هر آنچه حقش باشد می‌گیرد.

وی در پایان از بسیج به عنوان مدافعان راه خدا نام برد و بیان داشت: بسیج الگو گرفته از مکتب امام حسین(ع) است و با همین یاحسین‌ها در جنگ هشت سال دفاع مقدس با دست خالی دشمنان را به زانو درآورد.

انتهای پیام/79002/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول