اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر خبر داد

انهدام 8 تن مرغ منجمد در خرمشهر

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر از انهدام 800 قوطی رب گوجه فرنگی و 8 تن مرغ منجمد تاریخ گذشته و غیرقابل مصرف در اداره بندر این شهرستان خبر داد.

انهدام 8 تن مرغ منجمد در خرمشهر

فرشید بهشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: در چند روز گذشته حدود 800 قوطی رب گوجه فرنگی تاریخ گذشته و غیرقابل مصرف در اداره بندر این شهرستان ضبط و منهدم شده است.

وی اضافه کرد: این میزان رب گوجه فرنگی در بشکه‌های 200 کیلویی مواد اولیه نگهداری شده که در اداره بندر جمع‌آوری و با همکاری اداره نظارت بر مواد غذایی شبکه بهداشت و درمان شهرستان، بهداشت محیط و نماینده دادگستری منهدم شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر همچنین عنوان کرد: همچنین 8 تن مرغ منجمد با همکاری دامپزشکی  و بهداشت محیط شهرستان نیز ضبط و جمع آوری و منهدم شد.

وی در پایان هدف از این اقدامات را رفاه حال شهروندان و ارتقای سلامت سبد غذایی آنان عنوان کرد و گفت: از مردم می‌خواهیم هنگام خرید از سلامت مواد غذایی و اقلام مصرفی اطمینان حاصل کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک و غیربهداشتی مراتب را به ما گزارش دهند.

انتهای پیام/72001/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول