اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سنندج:

سنندج بیش از 112 هزار بسیجی دارد

فرمانده سپاه سنندج از عضویت 112 هزار و 328 نفر از مردم این شهرستان در بسیج مستضعفین خبر داد.

سنندج بیش از 112 هزار بسیجی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالحسین یوسفی ظهر امروز در همایش بزرگ بسیجیان که به مناسبت 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در سالن آزادی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: بسیج شجره طیبه و یادگار ارزشمندی از امام راحل است که در طول تاریخ انقلاب تاکنون منشأ خیر و برکات زیادی برای نظام و ملت بوده است.

وی تصریح کرد: شناساندن جایگاه و نقش بسیج به ویژه در طول هشت سال جنگ تحمیلی به نسل آینده امری ضروری و نیازمند تلاش همگانی است.

فرمانده سپاه سنندج با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 112 هزار و 328 نفر از مردم این شهرستان عضو بسیج هستند، بیان کرد: این تعداد بسیجی در قالب 234 پایگاه، 175 واحد مقاومت، 8 پایگاه شهید کاوه، 34 حوزه و کانون، 12 گردان بیت‌المقدس، 24 گردان عاشورا، 14 گردان الزهرا و 2 گردان کوثر سازماندهی شده‌اند.

تشکیل 2382 حلقه طرح صالحین

یوسفی به برنامه‌های بسیج در حوزه فرهنگی و بصیرت‌افزایی نیز اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر 80 نفر مربی، 489 سرمربی و 2 هزار و 382 حلقه طرح صالحین در سطح ادارات، مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج فعالیت می‌کنند.

به گفته وی، بصیرت‌افزایی، شبهه‌زدایی، بیان احکام و آموزش سبک زندگی اسلامی از جمله برنامه‌ها و فعالیت حلقه‌های طرح صالحین در این شهرستان است.

فرمانده سپاه سنندج به برنامه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی بسیج شهرستان سنندج نیز اشاره کرد و بیان داشت: اعزام تیم‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی به نقاط محروم، احداث خانه بهداشت، احداث و بهسازی مساجد، زمین‌های ورزشی و احداث و راه‌اندازی سوله‌های ورزشی از جمله اقدامات بسیج در این حوزه است.

یوسفی از افتتاح 2 سوله ورزشی همزمان با هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: 8 سوله دیگر نیز با پیشرفت قابل توجهی در حال احداث بوده و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی آماده‌سازی مردم برای حضور در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و نظامی را از مهم‌ترین رسالت‌های بسیج دانست و گفت: آماده‌‌سازی اقشار مختلف جامعه برای دفاع کارآمد در عرصه‌های مختلف از مهم‌ترین اهداف این شجره طیبه پایان‌ناپذیر است.

فرمانده سپاه سنندج تصریح کرد: ‌بسیج مولود ارزشمند انقلاب است که در 5 آذر 58 به فرمان ملکوتی رهبر گرانقدر انقلاب پا به عرصه وجود نهاد و در طول این سال‌ها همواره منشأ خیر و برکات ارزشمندی برای نظام و ملت بوده است.

یوسفی با بیان اینکه اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی از برکات این معجزه امام راحل است بیان داشت: بسیاری از توطئه‌ها و تهدیدات نظامی و غیرنظامی دشمنان علیه کشور از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون با حضور پررنگ و تاثیرگذار بسیجیان خنثی شده است.

وی در پایان بر ترویج و نهادینه کردن فرهنگ و تفکر بسیج در جامعه تاکید کرد و گفت: ترویج این روحیه ما را در برابر تهدیدات دشمنان بیمه و مانع تحقق توطئه‌ها نرم آنان علیه نظام می‌شود.

انتهای پیام/79002/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول