اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

فتنه 88 توسط بسیج نقش بر آب شد

فرمانده سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: آنچه باعث شد فتنه سنگین سال 88 نقش بر آب شود حضور مقتدرانه بسیجیان بود.

فتنه 88 توسط بسیج نقش بر آب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد سردار محمد شاهرخی صبح امروز در تجمع 5 هزار نفری بسیجیان شهرستان خرم‌آباد در پادگان امام حسین(ع) این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: امروز سالروز تشکیل ارتش 20 میلیونی به فرمان امام راحل است.

وی با اشاره به اینکه باید یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس را گرامیداشت افزود: استان لرستان یک هزار و 800 شهید بسیجی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

سردار شاهرخی گفت: حضرت امام برای پاسداری از انقلاب اسلامی و حذف دستاوردهای این انقلاب تدبیری اندیشیده‌اند و فرمان تشکیل ارتش 20 میلیونی را صادر کرده‌اند.

این مقام مسئول گفت: هر جا که بسیج ورود کرده است ما شاهد برکات این نیروی ارزشمند بودیم.

فرمانده سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه با حضور بسیج انقلاب اسلامی مصون مانده است تصریح کرد: برای مصون ماندن انقلاب اسلامی در این راه هزینه‌های سنگینی پرداخت شده است.

سردار شاهرخی گفت: در طول مقاطع مختلف ما شاهد حضور آگاهانه بسیج بوده‌ایم و این حضور از روی آگاهانه و بصیرت انجام گرفته که در نتیجه شکست توطئه‌های دشمنان را در پی داشته است.

وی افزود: فتنه 88 یک فتنه بسیار سنگین و خطرناک بود که بسیاری از خواص مملکت که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشته‌اند متأسفانه در این فتنه در انتخاب مسیر نتوانسته اند مسیر را درست انتخاب کنند.

سردار شاهرخی اظهار داشت: آنچه باعث شد فتنه سنگین نقش بر آب شود حضور مقتدرانه بسیجیان بوده است.

وی گفت: امروز دشمنان نظام به خوبی به قدرت بسیج پی پرده‌اند و تلاش می‌کنند که چهره‌ای مخدوش و غیرواقعی از بسیج به مردم ارائه دهند اما به فضل الهی بسیج روز به روز در حال گسترش است.

لازم به ذکر است همایش 5 هزار نفری بسیجیان شهرستان خرم‌آباد همزمان با سراسر کشور در پادگان امام حسین(ع) این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/2304/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول