اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرمانده نیروی مقاومت بسیج مستضعفین:

گزینه نظامی علیه ایران گرایی اشتباه است

مشاور فرمانده نیروی مقاومت بسیج مستضعفین با بیان این‌که گزینه نظامی علیه ایران گرایی اشتباه است، گفت: امروز جنگ فرهنگی مهم‌ترین گزینه دنیای استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

گزینه نظامی علیه ایران گرایی اشتباه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سردار لطف‌الله یداللهی ظهر امروز در تجمع پنج‌ هزار نفری بسیجیان گچسارانی که در محل ورزشگاه پد خندق این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز پیام حضور و تجمع پنج‌ هزار نفری در گچساران و سراسر کشور این است که اگر ما امروز در کربلا حضور داشتیم، سرنوشت عاشورا غیر از آنچه رقم خورد، اتفاق می‌افتاد.

وی افزود: به گفته یکی از علما اگر یک شهرستان جمهوری اسلامی ایران به کمک امام حسین(ع) در آن زمان می‌رفت، این اتفاقی که در عاشورا روی داد، اتفاق نمی‌افتاد.

فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس با بیان این‌که امروز تجمع چند هزار نفری گچسارانی‌ها دارای پیامی به جهانیان است، تصریح کرد: امروز پیام شما به جهانیان این است که ما اجازه تکرار شدن تاریخ را نمی‌دهیم و ما اگر در عاشورا حضور داشتیم؛ امام حسین(ع) را یاری می‌کردیم.

یداللهی خاطرنشان کرد: این تجمع پیام‌های دیگری نیز دارد از جمله این‌که امروز نیز ما حسین(ع) زمان خود را تنها نمی‌گذاریم و امروز نائب امام زمان(عج) مقام معظم رهبری را یاری می‌کنیم و این پیام به گوش همه مسئولان داخل کشور و مهم‌تر از همه به گوش جهانیان خواهد رسید.

قائم مقام لشکر المهدی (عج) در دوران دفاع مقدس ابراز کرد: امروز در سراسر کشور ایران اسلامی تجمعات گسترده‌ای مانند تجمع بسیجیان گچسارانی شکل گرفته و تمامی ابزارها و وسائل ارتباط جمعی از جمله ماهواره‌ها این اخبار را به جهانیان منعکس خواهند کرد.

وی با بیان این‌که وظیفه ما استفاده از این موقعیت‌ها و فرصت‌ها است، گفت: یکی از پیام‌های این همایش‌ها برآورد و ارزیابی از ظلم و ستم‌های دنیای استکبار بر ملت ایران اسلامی است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سابقه دشمنی دنیای استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: منافقان و گروه‌های ضد انقلاب بیش از 17 هزار نفر از نیروها و شخصیت‌های مهم کشور را ترور کردند و در این جنایت‌ها آمریکا شریک بود.

یداللهی تحمیل جنگ هشت ساله را یکی دیگر از اقدامات استکبار علیه ایران به رهبری آمریکا عنوان و اظهار کرد: دست آمریکا به خون شهدای، جانبازی جانبازان و اسارت آزادگان ما آغشته است و نوشتن این اقدامات خصمانه علیه ایران اسلامی کتابی قطور و بزرگ خواهد شد.

قائم مقام لشکر المهدی (عج) در دوران دفاع مقدس تأکید کرد: امروز با همه ظلم‌های استکبار در زمینه‌های مختلف ملت ایران قوی‌تر از زمان هشت سال دفاع مقدس است.

یداللهی افزود: شاید تفکر بعضی‌ها بر این سئوال است که اگر جنگی زمان کنونی روی دهد مردم حمایت خواهند کرد که باید بگویم این تجمع چند هزار نفری در گچساران و دیگر نقاط کشور دارای پیامی مبنی بر حضور مردم در صحنه‌های جنگ خواهد بود.

وی اذعان کرد: ادعای رئیس جمهور آمریکا بر وجود همه گزینه‌ها روی میز، یک گرای اشتباه بوده و تنها گزینه رژیم استکباری آمریکا گزینه تهاجم فرهنگی است زیرا آنها از حمله نظامی ناامید شده‌اند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اهمیت علم گفت: امروز مخالفت آمریکا و اروپا به خاطر پیشرفت علمی در کشور ما است.

انتهای پیام/82001/صا40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول