اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دهگلان:

حرکت بسیج در راستای ارتقای امنیت مردم است

فرمانده سپاه دهگلان با بیان اینکه بسیج در کارنامه خود پس از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ‌گاه جدا از مردم نبوده است، گفت: این نهاد مردمی در راستای امنیت ملت اهداف خود را پیش برده است.

حرکت بسیج در راستای ارتقای امنیت مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، حق رضا نادرپناه ظهر امروز در اجتماع بسیجیان دهگلان که در سالن ورزشی شهید علیزاده این شهر برگزار شد، اظهار کرد: هفته بسیج فرصتی گرانبهاست تا فلسفه و جایگاه ممتاز آن در دوران دفاع از انقلاب اسلامی برای مردم دهگلان به تصویر کشیده شود.

وی افزود: بسیج مظهر عظمت ملت ایران و نیروی کارآمد کشور بوده که برای دوستان انقلاب مایه امید و برای بدخواهان مایه یأس است.

فرمانده سپاه دهگلان ضمن اشاره به سهم عظیم بسیج در پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: بسیج یعنی همان نیروی مقاومی که در دفاع مقدس و پیروزی انقلاب موجب به ثمر نشستن مقاومت ملت ایران شد.

نادرپناه از بسیج به عنوان حرکت عظیم ملت ایران و عمل همراه با آگاهی و و آرمان‌گرایی یاد کرد و گفت: این مؤلفه‌ها افق‌های زیردست هویت بسیج را تشکیل می‌دهد.

وی ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره بسیج خاطرنشان کرد: بسیج در همه مراحل و دوران امتحان صداقت خود را به خوبی پس داده است.

فرمانده سپاه دهگلان تصریح کرد: بسیج یعنی کل نیروهای مؤمن کشور که برای عظمت ملت خویش تلاش می‌کنند و معتقد به خدا هستند.

وی افزود: بسیج نماد همبستگی و پیمانی است که یک ملت برای رسیدن به آرمان‌ها و زندگی همراه با رشد و بالندگی در تمامی عرصه‌های فرهنگی اجتماعی بسته است.

نادرپناه ضمن گرامیداشت 5 آذر سالروز گرامیداشت بسیج در سال 1358 خاطرنشان کرد: بسیج فصل مهم و سرنوشت‌ساز ملت مؤمن است.

فرمانده سپاه دهگلان با بیان اینکه بسیج در کارنامه خود پس از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ‌گاه جدا از مردم نبوده است، گفت: این نهاد مردمی در راستای امنیت ملت اهداف خود را پیش برده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم زمینه ترویج هر چه بیشتر فرهنگ بسیج در جامعه تقویت شود.

در انتهای این مراسم از تعدادی از بسیجیان نمونه دهگلانی تقدیر شد.

انتهای پیام/79001/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول