اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس مطرح کرد

خدمات‌دهی بیمه ایران مرکز لامرد به شهرستان‌های همجوار

نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی گفت: افتتاح بیمه ایران مرکز لامرد خدمات‌دهی به دیگر شهرستان‌های جنوبی و همجوار را نیز به دنبال دارد.

خدمات‌دهی بیمه ایران مرکز لامرد به شهرستان‌های همجوار

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، سید موسی موسوی صبح امروز در مراسم افتتاحیه شرکت سهامی بیمه ایران مرکز لامرد که با حضور جواد سهامیان مقدم مدیرعامل شرکت بیمه ایران برگزار شد اظهار داشت: ثمره انقلاب اسلامی را باید در شهرستان‌های محرومی مانند لامرد دید، چراکه تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در این مناطق حتی از ضروریات حیاتی یک جامعه نیز اثر چندانی وجود نداشت، به طوری که تنها نماد حکومتی این خطه محروم، در یک ژاندارمری خلاصه می‌شد و مردم با فقر و گرسنگی دست و پنجه نرم می‌کردند.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی و تلاش مسئولان در دولت‌های مختلف و همچنین همراهی‌های مردم ولایتمدار این خطه محروم، امروز شهرستان لامرد با چشم‌انداز روشن اقتصادی و صنعتی پیش روی خود، به عنوان کلیدی‌ترین شهرستان در جنوب استان فارس به شمار می‌رود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آنکه آمار بیکاری در استان فارس از میانگین کشوری بسیار بالاتر است و از مهمترین معضلاتی که اکثر خانواده‌ها را گرفتار خود ساخته، محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: محاسبات دقیقی که بر روی شهرستان‌های لامرد و مهر صورت گرفته نشان می‌دهد در آینده نزدیک با راه‌اندازی معادن غنی و صنایع متعددی که در دست اقدام است، علاوه بر ثمرات قابل توجه اقتصادی، هزاران فرصت شغلی نیز برای مردم شریف فارس ایجاد می‌شود.

موسوی با اشاره به ضرورت راه‌اندازی شرکت سهامی بیمه ایران مرکز لامرد گفت: عدم وجود بیمه ایران در سال‌های گذشته در شهرستان لامرد یک خلا بزرگ برای مردم این منطقه محسوب شده و مشکلات عدیده‌ای را ایجاد کرده بود، به طوری که شاهد حوادث ناگواری در مسیر ارتباطی لامرد به لار بودیم.

دبیر اول کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در همین زمینه تصریح کرد: انجام خدمات شرکت سهامی بیمه ایران مرکز لامرد تنها اختصاص به این شهرستان ندارد.

نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دیگر شهرستان‌ها مانند عسلویه، جم، پارسیان و شهرستان‌های همجوار لامرد نیز که فاقد مرکز بیمه ایران هستند، از این پس می‌توانند با پیمودن کم‌ترین فاصله از طریق بزرگراه‌های موجود به این مرکز مراجعه کنند و در مدت زمان بسیار کوتاهی کارهای خود را در شرکت سهامی بیمه ایران مرکز لامرد انجام دهند.

انتهای پیام/2448/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول