اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه ایران استان قزوین اعلام کرد

تغییر سبک مدیریت در نمایندگی‌های بیمه ایران

مدیرکل بیمه ایران استان قزوین گفت: سبک مدیریت نسبت به گذشته تغییر کرده است و هیچ کدام از نمایندگان نمی‌توانند تنها در رشته بیمه شخص ثالث فعالیت کنند.

تغییر سبک مدیریت در نمایندگی‌های بیمه ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حسین ملکی راعی امروز در دیدار با شبکه فروش که در سالن اجتماعات سازمان اقتصاد و دارایی استان  برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع) افزود: نمایندگان مامور به انجام کاری هستند که شرکت بیمه ایران به آنها واگذار کرده و شما موظف هستید این ماموریت را به نحو احسن انجام دهید.

وی خاطرنشان کرد: سبک مدیریت نسبت به گذشته تغییر کرده است و هیچ کدام از نمایندگان نمی‌توانند تنها در رشته بیمه شخص ثالث فعالیت کنند.

ملکی با بیان اینکه البته این امر به معنای محدودیت هیچ یک از نمایندگان نیست تصریح کرد: در شرایط رقابت بازار یک نماینده بیمه ایران باید به دنبال بیمه‌نامه‌های متنوع و متعدد باشد.

مدیر کل بیمه ایران استان قزوین یادآور شد: در شرایط رقابت این امکان وجود دارد که برخی از بیمه‌گزاران بیمه ایران به دیگر بیمه‌ها گرایش پیدا کنند که با توان حرفه‌ای شما این امر نباید اتفاق بیفتد.

ملکی با اشاره به اینکه نمایندگان باید مبلغ خوبی باشند افزود: در تمامی موارد پشتیبان و مدافع نماینده خود هستیم مگر در مواردی که بر خلاف سیاست‌های شرکت گام بردارد.

وی یادآور شد: یک نماینده نباید تنها به پشت میز نشستن خود اکتفا کند بلکه باید در بازار حضور فعال داشته باشد.

ملکی افزود: شرکت بیمه هیچ درخواستی از شما به غیر از گرفتن بیمه‌نامه‌های قابل توجه ندارد و در قبال آن نیز حق‌الزحمه و کارمزد خود را دریافت می‌کنید.

مدیرکل بیمه ایران استان قزوین با بیان اینکه در جذب نماینده سنجیده عمل می‌شود یادآور شد: همانگونه که در جذب شبکه فروش گزیده کار می‌کنیم و مزاحمت‌ها را برای شما حذف می‌کنیم شما نیز باید با کار و فعالیت بیشتر به ما تضمین بدهید.

ملکی افزود: وظیفه شرکت این است که به شما ماهیگیری یاد دهد نه اینکه به شما ماهی دهد.

وی یادآور شد: فروختن بیمه‌نامه شخص ثالث خوب است اما نه به تنهایی بلکه در فروش دیگر بیمه‌نامه‌ها به موفقیت شما کمک می‌کند.

در ادامه جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد و به سه نفر از نمایندگان برتر استان بر اساس شاخص‌های آمار عملکرد سال 91 با اهدای لوح یادبود و هدایایی تقدیر و تشکر شد.

استان قزوین دارای 95 نمایندگی و شرکت خدمات بیمه‌ای می‌باشد.

انتهای پیام/2667/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول