اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل:

80 درصد فروش بیمه‌نامه‌ها در اختیار بیمه ایران است

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل گفت: 80 درصد فروش بیمه‌نامه‌های استان اردبیل در اختیار بیمه ایران قرار دارد.

80 درصد فروش بیمه‌نامه‌ها در اختیار بیمه ایران است

حمید شجاع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بیمه ایران در رقابت با رقبای بسیار توانمند در عرصه بیمه‌ای توانسته است 80 درصد فروش بیمه‌ای را در اختیار بگیرد و با تلاش شبکه فروش اعتماد و همراهی بیمه‌گزاران را شاهد و ناظر باشد.

این مسئول عنوان کرد: استان اردبیل به رغم جمعیت و وسعت محدود که در ردیف بیست و چهارم استان‌های کشور از لحاظ این شاخص در فروش بیمه‌نامه‌ها جزو 10 استان پیشتاز کشور است.

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل با قدردانی از تلاش‌های انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران و حضور رئیس این انجمن به عنوان هیئت رئیسه کانون کشوری افزود: با همکاری انجمن صنفی بروشورها و بنرهایی چاپ شده و آماده است تا در نقاط مختلف استان اردبیل نصب شود تا با آگاهی‌بخشی و تبلیغات گسترده بتوانیم فروش انواع بیمه‌نامه‌های خود را افزایش دهیم.

شجاع ادامه داد: قرار است در قالب طرح تبلیغاتی نمایندگی‌های بیمه ایران از آبان ماه تا 31 فروردین ماه به خریداران بیمه‌نامه‌های مختلف به قید قرعه‌ دو دستگاه خودرو اهدا شود که امیدواریم این حرکت به جلب اعتماد و ارتقای بیشتر مردم به صدور بیمه‌نامه‌های متنوع منجر شود.

وی تصریح کرد: قرار است در 100 نقطه استان اردبیل این تبلیغات گسترده صورت گیرد و متناسب با ظرفیت نمایندگی‌ها و شبکه‌های فروش بتوانیم در این باب اقدامات موثر و کارآمد را انجام داده و حرکت جهشی را در این زمینه شاهد باشیم.

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل با ابراز خرسندی از رتبه شاخص استان اردبیل در فروش بیمه‌نامه‌ها در رقابت با رقبا گفت: 80 درصد سهم بازار بیمه‌ای استان اردبیل در اختیار بیمه ایران است و ما این حسن اعتماد مردم را ارج می‌نهیم و معتقدیم باید بیشتر از این در عرصه خدمت‌رسانی آماده باشیم.

شجاع ابراز داشت: در هفت ماه امسال ما هفت درصد رشد را شاهد بودیم که رشد امسال از سال 84 که بنده مسئولیت بیمه ایران را در این استان پذیرفته‌ام رشد قابل توجه و بسیار شاخصی است اما تلاش‌ها کافی به نظر نمی‌رسد و باید با تمام قدرت بکوشیم تا ضریب فروش بیمه‌ای که هم اکنون دو درصد است ارتقا یابد.

این مسئول خاطرنشان کرد: جای کار بسیار زیاد است و ما به هیچ‌وجه از اقدامات انجام شده راضی و قانع نیستیم و معتقدیم در سایه تلاش و کوشش بی‌وقفه جهاد اقتصادی عینیت پیدا می‌کند که یکی از بسترهای تحول اقتصادی توجه به صنعت بیمه است.

عضو شورای اداری استان یادآور شد: نمایندگی بیمه نشستن در دفتر و منتظر حضور مردم ماندن نیست بلکه باید در معرفی صنعت بیمه به عنوان یک کالای ذهنی ورود حقیقی داشته باشیم و بتوانیم از ظرفیت‌های موجود در پیشبرد بهتر استفاده کنیم.

شجاع در پایان سخنان خود با قدردانی از تلاش‌های کانون و انجمن صنفی نمایندگی‌های بیمه ایران در دفاع از حق و حقوق این تلاشگران و ایجاد رفاه بیشتر و پوشش بیمه‌ای مسئولان دفاتر نمایندگی اظهار داشت: انتظار ما از این مجموعه عظیم حرکت در مسیر ارتقا و اعتلای بیمه ایران است که ما برای حمایت از نمایندگی‌ها و مسئولان شعب خود سعی کردیم با همکاری بانک ملت کارت اعتباری 50 میلیون ریالی را برای آنها فراهم کنیم تا آنها از این خدمات رفاهی استفاده کنند.

انتهای پیام/62001/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول