اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرودشت:

بسیج اساتید در جنبش نرم‌افزاری میدان‌داری کنند

فرماندار مرودشت گفت: اساتید بسیجی در راستای مطالبات مقام معظم رهبری و مقتضیات کشور ایده و نظریه‌پردازی کنند و در تحول و رشد و کارکردهای علمی و نهضت نرم‌افزاری پیشرو و پیشتاز باشند.

بسیج اساتید در جنبش نرم‌افزاری میدان‌داری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی صبح امروز در جمع اعضای بسیج اساتید، پزشکان و هنرمندان مرودشت به تبیین ساختار و استراتژی تشکیل بسیج پرداخت و اظهار داشت: اصل تشکیل بسیج از مقتضیات انقلاب اسلامی بود که در سال 58 به پیشنهاد امام خمینی(ره) با هدف رفع تهدیدهای دشمن و قدرت‌نمایی نظام و انقلاب در تمام حوزه‌ها شکل گرفت.

وی افزود: اگر بخواهیم تعریف جامعی از بسیج داشته باشیم می‌توان گفت که بسیج نیروی کارآمد تمام میدان‌ها و عرصه‌ها است که می‌تواند جوهره اقتدار و پیشرفت ما و نقش قالبی در رفع تهدیدها و تقویت قدرت ملی باشد.

وی بیان داشت: حضور سرافرازانه بسیج در هشت سال دفاع مقدس نشان دهنده عمق دوراندیشی و تدبیر امام در اداره انقلاب بود که موجب شد آرمان‌ها، شعارها و بلندنظری ایشان به صورت نظام‌مند و نقشه محقق شود و به منصه ظهور برسد.

حسینی اضافه کرد: بسیج از نگاه امام یک نیروی خلاق به وسعت تمام ملت برای دفاع همه‌جانبه از اسلام و انقلاب بود که می‌توان از حداقل‌ترین نقش آن بازدارندگی به لحاظ امنیت ملی عنوان کرد.

وی به نقش و جایگاه بسیج در دانشگاه‌ها و مراکز علمی اشاره کرد و ابراز داشت: میدان علم، دانشگاه است که امام از آن به عنوان مبدأ تمام تحولات یاد کرد چراکه مرز اقتدار ما با دنیا در این حوزه آشکار می‌شود، از این رو این نکته بسیار روشن است که حضور فعال ما در حوزه علم و دانش می‌تواند منجر به اقتدار ملی و پیشرفت روزافزون علم و جنبش نرم‌افزاری و فتح قله‌ها و مرزهای پیشرفت شود.

فرماندار مرودشت افزود: اساتید بسیجی می‌توانند با ارائه طرح و ایده و فرمول‌سازی در اقتدار ملی و تقویت جنبش نرم‌افزاری نقش‌آفرینی کنند.

این مقام مسئول به راهبرد مقام معظم رهبری در مورد بسیج اساتید اشاره و خاطرنشان کرد: از نگاه رهبری معظم ترجمان بسیج این است که تخصصی شده و در این میدان به اقتضای اهداف دانشگاه‌ها بتواند در رشد علمی پیروز شود.

انتهای پیام/2448/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول