اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه اردل:

امروزه فرهنگ بسیجی در کشورهای آزادی‌خواه نفوذ کرده است

فرمانده سپاه ناحیه اردل گفت: امروز فرهنگ بسیج تنها محدود به گستره جغرافیایی ایران نیست، این فرهنگ را امروز در سراسر دنیا در کشورهای آزادی‌خواهی شاهد هستیم که خواهان آزادی و رهایی از دست استعمارگران هستند.

امروزه فرهنگ بسیجی در کشورهای آزادی‌خواه نفوذ کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالله جمشیدی صبح امروز در جمع بسیجیان گردان الزهرا این شهرستان، با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: رسالت حضرت زینب (س) که خود یک انقلابی بود در راستای حفظ دستاوردهای واقعه عاشورا و ماندگاری نهضت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است.

وی افزود: در این برهه از زمان نیز حفظ روحیه مقاومت زینبی توسط خواهران بسیجی همانند صدر اسلام برای مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی لازم است.

جمشیدی با تأکید بر اینکه موضوع هسته‌ای و توفیقات حاصله به پشتیبانی مردم و مقام معظم رهبری محقق شده است، گفت: این چنین پیروزی‎هایی را باید مدیون مردم و رهبری دانست و دنیا به این اصل پی برده که جمهوری اسلامی روی خط قرمزهایی که رهبری مشخص نموده ذره‌ای کوتاه نمی‌آید.

فرمانده سپاه ناحیه اردل روحیه ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان نظام را برگرفته از نهضت عاشورا دانست و افزود: انقلاب اسلامی ما نشأت گرفته از قیام امام حسین (ع) است و حفظ روحیه عاشورایی، ما را در رسیدن به اهداف والای انقلاب یاری می‌رساند.

وی تصریح کرد: امروز فرهنگ بسیج تنها محدود به گستره جغرافیایی ایران نیست، این فرهنگ را امروز در سراسر دنیا در کشورهای آزادی‌خواهی شاهد هستیم که خواهان آزادی و رهایی از دست استعمارگران هستند.

فراخوانی گردان الزهراء با حضور 200 نفر از خواهران بسیجی و حلقه‌های شجره طیبه صالحین از پایگاه‌های پاسداران عفت و زکیه حوزه مقاومت بسیج خواهران در حسینیه شهدای شهر اردل برگزار شد.

انتهای پیام/68010/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول