اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم امید صبای قم:

مقابل تیم شهید آسیابی کلاله کمی بد شانس بودیم

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: در لحظاتی از بازی مقابل تیم فوتبال شهید آسیابی کلاله بد شانس بودیم و پیروزی در این دیدار را ارزان از دست دادیم.

مقابل تیم شهید آسیابی کلاله کمی بد شانس بودیم

حسین ‌گنجیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به دیدار تیمش با تیم فوتبال شهید آسیابی کلاله در هفته هشتم دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید کشور باشگاه‌های کشور که در قم به تساوی انجامید، اظهار داشت: می‌دانستم که بازی سختی در پیش داریم زیرا با اینکه تیم فوتبال شهید آسیابی کلاله در جدول پایین‌تر از ما قرار داشت اما فوق‌العاده با انگیزه بازی کرد.

وی ادامه داد: بازی بسیار سختی بود و اگر چه می‌توانستیم از این دیدار داخل خانه در هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال امید کشور با پیروزی خارج شویم اما تیم فوتبال شهید آسیابی کلاله تیم با انگیزه‌ای بود و نشان داد که با این تیم خوب کار شده است.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم عنوان کرد: به هر حال همانگونه که ما به عنوان یک تیم بالانشین جدول رده‌بندی به دنبال کسب پیروزی در این دیدار بودیم تا از کورس مدعیان صعود عقب نمانیم، تیم فوتبال امید شهید آسیابی نیز از تمام توان خود برای متوقف کردن ما استفاده کرد.

وی که تیمش برای چهارمین هفته متوالی در مسابقات مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور از کسب پیروزی محروم ماند، عنوان کرد: تیم ما در حفظ اندوخته خود در این دیدار کم‌تجربگی کرد در حالی که آن‌ها به خوبی از توانشان بهره بردند تا در این دیدار نتیجه بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم در ادامه با اشاره به در پیش بودن رقابت‌های هفته‌های پایانی مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور تصریح کرد: قرار است بازی بعدی ما دهم آذرماه برگزار شود و بعد از دیدار با تیم آسیابی کلاله بلافاصله تمرینات خود را پی‌گیری می‌کنیم تا بتوانیم از بازی خارج از خانه مقابل تیم داروسازی وتاک ساری سه امتیاز را کسب کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا این تیم می‌تواند به مرحله بعدی لیگ دسته اول امید کشور صعود کند یا خیر،‌ اظهار داشت: قطعاً ما به فکر صعود به لیگ برتر هستیم اما می‌دانم که باید تلاش و دقتمان را بیشتر کنیم.

گفتنی است، تیم فوتبال امید صبای قم در هشتمین هفته از مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر در دیداری داخل خانه که در مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد، برابر میهمان خود تیم شهید آسیابی کلاله با تساوی یک بر یک متوقف شد و با 13 امتیاز بعد از ابومسلم مشهد در مکان دوم جدول گروه سوم باقی ماند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول