اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم:

حضور بسیج مایه امنیت و ایجاد شرایط برای فعالیت‌های مهم اقتصادی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم گفت: خیر و منفعت بسیج برای همه ملت ایران است و حضور بسیج مایه امنیت، سعادت و ایجاد شرایط ویژه برای فعالیت‌های مهم اقتصادی، تجاری و صنعتی در نقاط مختلف کشور از جمله منطقه آزاد قشم محسوب می‌شود.

حضور بسیج مایه امنیت و ایجاد شرایط برای فعالیت‌های مهم اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حمید ماندگاری صبح امروز در دیدار با امام جمعه قشم به مناسبت هفته بسیج، به نقل از فرمایشات مقام عظمای ولایت بسیجیان را حقیقتی شبیه افسانه‌ها دانست که با نگاه کردن به کارنامه درخشان آنان از بدو تاسیس تاکنون نمونه آن را در هیچ کجای دنیا نمی‌توان یافت.

وی افزود: مجموعه‌ای همانند بسیج با زیور اندیشه‌های معنوی، اخلاص، مردمی، ولایت‌مداری و با انگیزه‌های الهی می‌تواند در برابر همه توطئه‌ها با قامتی استوار از تمامیت ارضی و دستاوردهای مقدس انقلاب بدون منت و چشم‌داشت به مادیات، صیانت و پاسداری کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم با اشاره به تهدیدهای بی‌شمار نظامی دشمنان علیه نظام اسلامی به ویژه در حوزه کوتاه آمدن ایران در بحث انرژی صلح آمیز هسته‌ای تصریح کرد: روحیه بسیجی مردم و مسئولین توانست دشمنان را به عقب نشینی و تعظیم در برابر خواست مردم مجبور کند و نشست ژنو موفقیت بزرگی برای ملت ایران محسوب می‌شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بسیج را مایه امنیت، عزت و افتخار کشور دانستند و این بزرگترین هدیه از سوی عالی‌ترین مقام کشور به همه بسیجیان است و ما باید به بسیجی بودن خود افتخار کنیم.

ماندگاری خاطرنشان کرد: خیر و منفعت بسیج برای همه ملت ایران است و حضور بسیج مایه امنیت، سعادت و ایجاد شرایط ویژه برای فعالیت‌های مهم اقتصادی، تجاری و صنعتی در نقاط مختلف کشور از جمله منطقه آزاد قشم محسوب می‌شود.

وی در پایان با تقدیر از حمایت همه جانبه امام جمعه شهرستان قشم از نهاد بسیج، گفت: حمایت از فرزندان انقلاب باید در دستور کار همه مسئولان قرار گیرد تا در یک فرآیند تعاملی و خدمات بهتر بسیج بتوانیم با حرکت به سوی موفقیت‌های کلان ترسیم شده در سند چشم انداز ایران 1404، شرایط تعظیم کشورهای دنیا در برابر ملت بزرگ ایران را رقم بزنیم.

حجت‌الاسلام موسی خالصی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم نیز با تبریک هفته بسیج و پیروزی هسته‌ای ایران گفت: عامل موفقیت‌های بسیج عشق خدمت بی‌منت به انقلاب، رهبری و ملت و نیز خستگی‌ناپذیر بودن فرزندان ایران در این نهاد مقدس است.

در پایان این دیدار،لوح تقدیر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم به امام جمعه این شهرستان تقدیم شد.

انتهای پیام/88008/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول