اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اشنویه خبر داد

تأمین 40 درصد تقاضای کتاب با اجرای «طرح کتاب من» در اشنویه

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اشنویه گفت: از آغاز اجرای طرح «کتاب من» در کتابخانه‌های اشنویه، 40 درصد درخواست‌های کتابی افراد تأمین شده است.

تأمین 40 درصد تقاضای کتاب با اجرای «طرح کتاب من» در اشنویه

خالد خضری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح کتاب من از جمله طرح‌های بسیار مفیدی است که در سال‌‌های اخیر با پرداختن بیشتر به آن، گامی در راستای افزایش رضایت و مطلوبیت اعضا از خدمات کتابخانه‌ای شده است.

وی تصریح کرد: در قالب اجرای این طرح، کتاب‌های مورد نیاز اعضا، پس از ارائه درخواست کتبی آنها برای کتابخانه خریداری می‌شود که پس از طی مراحل فهرست‌نویسی و آماده‌سازی، به صورت رایگان در اختیار اعضای کتابخانه‌ها قرار می‌گیرد که در این میان فرد درخواست کننده دارای اولویت در استفاده از این کتاب برای بار نخست است.

خضری با اشاره به اینکه این طرح از سال 88 در کتابخانه‌های عمومی کشور اجرا می‌شود، از رشد تقاضای کتاب اعضای کتابخانه‌های عمومی اشنویه‌ای در قالب طرح کتاب من در سال‌های اخیر خبر داد.

وی تصریح کرد: از آغاز اجرای این طرح در اشنویه، بیش از 7 هزار نسخه کتاب توسط اعضای کتابخانه‌های اشنویه درخواست شده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اشنویه خاطرنشان کرد: این کتاب‌ها در زمینه نیاز و علاقه افراد درخواست داده شده‌اند که تاکنون بیش از 40 درصد کتاب‌های درخواست شده تأمین شده و بقیه نیز در دست اقدام و تهیه است.

وی بیشترین کتاب‌های درخواست شده را در زمینه‌ کتاب‌های کمک آموزشی، مرجع، رمان، علمی، هنری، تاریخی و ... عنوان کرد و افزود: با ارائه بازخورد از این درخواست‌ها می‌توان ارزیابی درستی از علایق عموم اعضای کتابخانه‌ها به بخش‌های مختلف مطالعاتی پی برد.

خضری اظهار داشت: ازسوی دیگر رشد درخواست‌های اعضای کتابخانه‌ها در قالب این طرح، حاکی از لزوم تجهیز کتابخانه‌ها بر منابع جدید منتشر شده است تا به این ترتیب رضایت خاطر افراد را تأمین کرد.

انتهای پیام/61006/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول