اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس خبر داد

ایجاد دریاشهر در شهرستان‌های عسلویه و کنگان

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس از ایجاد دریاشهر در شهرستان‌های عسلویه و کنگان خبر داد.

ایجاد دریاشهر در شهرستان‌های عسلویه و کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، مسعود نصوری پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولان شهرستان کنگان اظهار داشت: پارس جنوبی در کنار توجه به صنعت در منطقه، نسبت به رفع مشکلات محیط پیرامونی نیز اهتمام خاصی دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افزود: رفع مشکلات آلایندگی، رفع مشکلات بهداشتی و آموزشی و ایجاد فضاهای ورزشی و توسعه زیرساختی شهرستان‌های استان از برنامه‌هایی است که مورد توجه صنعت نفت قرار دارد.

نصوری از ایجاد دریاشهر در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: جانمایی دریا شهر یکی از طرح‌ها و برنامه‌های بزرگ این سازمان است که تحقق آن می‌تواند مشکلات را در حوزه‌های بهداشت، آموزش و آلایندگی حل کند.

وی از ایجاد 60 کیلومتر کمربند سبز از عسلویه تا کنگان خبر داد و اضافه کرد: اجرای کمربند سبز از عسلویه تا کنگان از برنامه‌های مهمی است که در دستور کار قرار دارد.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس تاکید کرد: تدوین و اجرای طرح‌های جامع مطالعات توسعه پایدار فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی در منطقه ویژه پارس نیز از دیگر برنامه‌های مهمی است که امیدوار هستیم مورد توجه قرار گیرد.

نصوری یادآور شد: هم‌اکنون طرح‌های بسیار ارزنده‌ای در شهرستان کنگان در دست اجراست که سازمان منطقه ویژه پارس نیز در این مسیر اقدامات ارزشمندی در تامین اعتبارات و تکمیل طرح‌ها انجام داده است.

وی گفت: بدون تردید  توسعه پایدار ایجاب می‌کند که رشد بخش صنعت با رشد سایر ابعاد اجتماعی و زیست محیطی هماهنگ شود تا بتوانیم بهبود کارایی را در مراحل بعدی توسعه صنعتی شاهد باشیم.

نصوری بیان کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و پیشرفت شهرهای مختلف استان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول