اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته بسیج

سند جامع توسعه اشتغال شهرستان سنندج رونمایی شد

سند جامع توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان سنندج همزمان با گرامیداشت هفته بسیج رونمایی شد.

سند جامع توسعه اشتغال شهرستان سنندج رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سنندج ظهر امروز در مراسم رونمایی از این سند اظهار کرد: سند جامع توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان سنندج برشی از سند جامع استانی بوده که با تلاش شبانه‌روزی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت مشاور دانش‌پژوهان کاردوک زیر نظر دکتر بایزید مردوخی اقتصاددان کردستانی و کارشناسان و صاحب‌نظران تمام دستگاه‌های اجرایی سطح استان طی مطالعاتی 3 ساله متناسب با زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های موجود استان و شهرستان سنندج تهیه و تدوین شده است.

ایرج ذوالفقاری اجرای این سند را تنها نقشه راه ایجاد اشتغال پایدار با توجه به مطالعات انجام شده و نیز فرصت‌ها و مشوق‌های سرمایه‌گذاری شناسایی شده شهرستان سنندج عنوان کرد و گفت: تشویق به جذب سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال از جمله اهداف اجرایی شدن این سند است.

فرماندار شهرستان سنندج نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت بکارگیری ظرفیت‌های موجود در راستای اشتغال‌های پایدار در این شهرستان اظهار داشت: ایجاد اشتغال مولد و پایدار یکی از مهمترین برنامه‌های دولت است که باید با تعامل و همکاری همه‌جانبه در راستای تحقق این امر مهم تلاش کرد.

ولی‌الله میرزایی اصل افزود: خوشبختانه اقدامات خوبی طی چند سال اخیر در حوزه اشتغال در سطح استان و شهرستان سنندج انجام شده است.

وی در پایان افزود: تحقق اشتغال و سرمایه‌گذاری به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مدّنظر رهبری در استان نیازمند داشتن برنامه‌‌ریزی دقیق و تلاش همه نهادها و دستگاه‌های ذی‌ربط است.

انتهای پیام/79002/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول