اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لغو مجمع هیئت والیبال اصفهان در آبان ماه

تاریخ جدید مجمع انتخاباتی والیبال هنوز تعیین نشده است

پس از لغو مجمع انتخاباتی هیئت والیبال که قرار بود اواخر آبان ماه سال جاری برگزار شود، هنوز تاریخ جدیدی اعلام نشده، اما به نظر می‌رسد به پایان آذر ماه موکول شود.

تاریخ جدید مجمع انتخاباتی والیبال هنوز تعیین نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجمع قبلی انتخاباتی هیئت والیبال استان اصفهان قرار بود اسفند ماه سال گذشته برگزار شود که به دلیل عدم حضور تنها کاندیدای ثبت‌نام کرده برگزار نشد.

پس از آن چند ماهی هیئت والیبال استان اصفهان سرپرست نداشت تا اینکه با پیشنهاد اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و موافقت فدراسیون والیبال، تیمور باجول سرپرستی هیئت والیبال استان اصفهان را بر عهده گرفت.

پس از آن نیز اداره ورزش و جوانان استان اصفهان طی فراخوانی از کاندیداهای ریاست هیئت والیبال استان اصفهان ثبت‌نام کرد که طی مهلت قانونی، باجول تنها کاندیدای ثبت نامی هیئت بود.

بر اساس هماهنگی‌های قبلی قرار بود مجمع انتخاباتی هیئت والیبال استان اصفهان 29 آبان برگزار شود که به دلیل حضور رئیس فدراسیون والیبال به همراه تیم ملی در مسابقات جام قهرمانان قاره‌ای منتفی شد.

هنوز تاریخ جدیدی برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت والیبال استان اصفهان اعلام نشده، اما دبیر هیئت والیبال استان اصفهان در گفت‌‌وگو با فارس اواخر آذر ماه را تاریخ جدید برگزاری مجمع اعلام کرد.

به گزارش فارس، در مجمع قبلی هیئت والیبال استان اصفهان که حدود دو سال و نیم قبل برگزار شد، هوشنگ عشایری با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس هیئت والیبال استان اصفهان انتخاب شد اما پس از انتقال وی به استان فارس از این سمت استعفا کرد.

انتهای پیام/63006/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول