اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده و ناطر فدراسیون والیبال مطرح کرد

خطر کسر امتیاز برای تیم‌های لیگ برتری والیبال بدون تیم پایه

نماینده و ناظر فدراسیون والیبال با اشاره به مکلف بودن باشگاه‌ها به داشتن تیم‌های نوجوانان و جوانان، از پیش‌بینی جرایمی نظیر کسر امتیاز و محکومیت مالی برای باشگاه‌های متخلف خبر داد.

خطر کسر امتیاز برای تیم‌های لیگ برتری والیبال بدون تیم پایه

حمید خوشدل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با اشاره به توجه ویژه فدراسیون والیبال به تیم‌های پایه اظهار داشت: برگزاری لیگ برتر جوانان و نوجوانان در سطح کشور نشان از توجه فدراسیون به رشد و تقویت تیم‌های پایه به عنوان امیدهای آینده ورزش والیبال کشور است.

وی همچنین در خصوص تدابیر فدراسیون برای رسیدگی باشگاه‌ها به تیم‌های پایه بیان داشت: فدراسیون والیبال بر اساس آیین‌نامه لیگ برتر تمام باشگاه‌ها را مکلف به داشتن تیم‌های جوانان و نوجوانان کرده و جرایمی را برای باشگاه‌های متخلف از قبیل کسر امتیاز و محکومیت مالی در نظر گرفته است.

نماینده فدراسیون والیبال در لیگ برتر والیبال جوانان کشور در مورد نحوه میزبانی این رقابت‌ها و انتخاب شهرستان کاشان برای این امر گفت: با توجه به علاقه‌مندی اعضای هیئت والیبال کاشان و قبول میزبانی‌های متعدد در لیگ، فدراسیون با میزبانی کاشانی‌ها در این دوره از رقابت‌ها موافقت کرد.

خوشدل عنوان کرد: با توجه به تعدد تیم‌های حاضر و امکانات موجود در کاشان نارساهایی را نیز شاهد بودیم، ولی باید پذیرفت که کاشانی‌ها از دو گروه مسابقات میزبانی می‌کنند در صورتی که هیچ وظیفه‌ای در قبال پذیرش مسئولیت میزبانی مسابقات گروه یک که نماینده‌‌ای از کاشان در آن حاضر نیست نداشته که این اقدام ستودنی است.

وی در مورد سطح کیفی مسابقات بیان داشت: رقابت تیم‌های حاضر در گروه یک که قدرت والیبال ایران محسوب می‌شوند تنگاتنگ و نزدیک است و تیم‌ها در گروه دو مسابقات که باریج اسانس کاشان نیز در آن حضور دارد به جز دو تیم، سایر تیم‌ها رقابت نزدیکی با یکدیگر دارند.

نماینده فدراسیون والیبال در لیگ برتر والیبال جوانان کشور در مورد تعداد تیم‌های صعودکننده به مرحله بعد اشاره کرد و افزود: از هر گروه سه تیم به مرحله نهایی صعود می‌کند که زمان و مکان برگزاری مسابقات مرحله نهایی به طور دقیق مشخص نشده که پس از برگزاری مسابقات مرحله مقدماتی لیگ برتر نوجوانان این مکان مشخص می‌شود.

لیگ برتر والیبال جوانان باشگاه‌های کشور با حضور 11 تیم در دو گره پنج و شش تیمی به میزبانی شهرستان کاشان از روز چهارشنبه آغاز شده و تا عصر روز یکشنبه پیگیری می‌شود.

در گروه یک مسابقات تیم‌های شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز، متین ورامین، جواهری گنبد و سایپا البرز حضور دارند و در گروه دوم نیز تیم‌های باریج اسانس کاشان، نوین کشاورز، آلومینیوم المهدی بندرعباس، پیکان تهران، شهرداری زاهدان و میزان مشهد جای گرفته‌اند.

 انتهای پیام/63010/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول