اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

توسعه شهرک صنعتی محمود‌آباد در گروی رعایت ملاحظات قانونی است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال گذشته یک سری ملاحظات قانونی برای توسعه شهرک صنعتی محمود‌آباد در نظر گرفته شد و توسعه این شهرک با رعایت این ملاحظات قانونی مانعی ندارد.

توسعه شهرک صنعتی محمود‌آباد در گروی رعایت ملاحظات قانونی است

حمیدرضا فولاد‌گر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه در حال حاضر شنیده‌هایی مبنی بر توسعه شهرک صنعتی محمود‌آباد وجود دارد، آیا توسعه این شهرک به صلاح است یا خیر، اظهار کرد: در سال گذشته توسعه شهرک صنعتی محمود‌‌آباد مطرح بود، اما مخالفت‌های بسیاری با توسعه این شهرک وجود داشت.

وی اضافه کرد: چرا که زیر‌ساخت‌های توسعه این شهرک فراهم نبوده است و در سال گذشته در کارگروهی در جلسه شورای برنامه‌ریزی استانداری مقرر شد که تمام مشکلات موجود در مسیر توسعه شهرک صنعتی محمود‌آباد برطرف شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سال گذشته یک سری ملاحظات قانونی برای توسعه شهرک صنعتی محمود‌آباد در نظر گرفته شد و توسعه این شهرک با رعایت این ملاحظات قانونی مانعی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری، محیط زیست، راه و شهر‌سازی و جهاد کشاورزی از مجموعه‌هایی هستند که ملاحظاتی را در راستای توسعه شهرک صنعتی محمود‌آباد در نظر گرفته بودند، ادامه داد: چرا که توسعه این شهرک نباید به محیط شهر و سایر مباحث ضربه بزند.

فولاد‌گر با بیان اینکه در حال حاضر اطلاعی ندارم که مشکلات موجود در مسیر توسعه این شهرک برطرف شده است یا خیر، تاکید کرد: هر توسعه‌ای در اصفهان باید قانونی باشد و تمام الزامات قانونی برای توسعه صنعتی در اصفهان باید رعایت شود.

انتهای پیام/63004/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول