اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

کلید شهرداری «سرخرود» مازندران به موسوی‌نژاد رسید

سید محمدمهدی موسوی‌نژاد به عنوان شهردار جدید شهر ساحلی «سرخرود» محمودآباد معرفی شد.

کلید شهرداری «سرخرود» مازندران به موسوی‌نژاد رسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، پیش ‌از ظهر امروز و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی،سید محمدمهدی موسوی‌نژاد به عنوان شهردار شهر ساحلی سرخرود این شهرستان معرفی شد.

رئیس شورای شهر سرخرود دوره چهار ساله خدمات سید مرتضی شفیعی شهردار سابق را دوره عمران و آبادانی سرخرود عنوان کرد و گفت: سرخرود در ابتدای شهر شدن نواقص و کاستی‌هایی داشت که با حضور مدیران توانمند در شهرداری امروز به یکی از شهرهای مدرن و خوب ساحلی کشور مبدل شده است.

اسماعیل عبدی با اشاره به تشکیل جلسات متعدد در دور چهارم شورای شهر سرخرود برای انتخاب شهرداری مناسب برای شهر سرخرود تصریح کرد: از بین گزینه‌های مطرح شده سیدمحمدمهدی موسوی‌نژاد را به عنوان شهردار جدید انتخاب کردیم.

وی دلایل اصلی این انتخاب را تحصیلات عالی و مرتبط با امور شهری و همچنین سابقه شهردار جدید عنوان کرد و گفت: 10 سال سابقه فعالیت مرتبط در شهرداری‌های شهرهای مختلف استان و همچنین تجربه دو ساله کار در شهرداری سرخرود یکی از مهم‌ترین دلایل جمع‌بندی اعضای شورای شهر سرخرود برای انتخاب این شهردار بود.

عبدی جوانی، پرانرژی بودن، روحیه بالای تعامل با مسئولان برای تعالی شهر را از دیگر ویژگی‌های موسوی‌نژاد بر شمرد و خاطر نشان کرد: در سایه ویژگی‌های ارزنده و یاری مسئولان استان و شهرستان امیدواریم شاهد پیشرفت روزافزون شهرمان با مدیریت جدید شهرداری باشیم.

به گزارش فارس در این مراسم از تلاش‌های سید مرتضی شفیعی شهردار سابق تقدیر شد.

انتهای پیام/86013/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول