اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنجمین روز از هفته بسیج

پایگاه مقاومت بسیج شهید عباسپور نهبندان افتتاح شد

طی مراسمی در پنجمین روز از هفته بسیج با حضور مسئولان شهرستان نهبندان پایگاه مقاومت بسیج شهید عباسپور در اداره برق شهرستان نهبندان افتتاح شد.

پایگاه مقاومت بسیج شهید عباسپور نهبندان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، فرمانده سپاه نهبندان پیش از ظهر امروز در آیین بهره‎برداری از پایگاه مقاومت بسیج شهید عباسپور در اداره برق شهرستان نهبندان با تشریح برنامه‌های هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج امتداد عاشورا و تمام فعالیت‎های بسیج در مسیر حرکت امام حسین(ع) است.

بخشی ایجاد پایگاه بسیج در ادارات را بسیار مهم دانست و افزود: باید خروجی این پایگاه و فعالیت افراد در این پایگاه احترام به ارباب رجوع باشد.

فرمانده سپاه نهبندان ادامه داد: بسیج برای تمام زمینه‎ها برنامه دارد و فعالیت‎هایی که در این مجموع صورت می‎گیرد همه باقیات و الصالحات است و یکی از مهم‎ترین این کارها احیای دین خدا است.

وی تصریح کرد: تفکر بسیجی ماندنی است چرا که کار او دنیایی نیست و فقط به دنبال آخرت است.

بخشی اذعان داشت: یکی از برنامه‎های مهم بسیج مقابله با جنگ نرم دشمن است و باید خروجی پایگاه‎های بسیج احیای فرایض دین باشد.

وی بی بصیرتی را مهم ترین عامل نابودی انسان دانست و گفت: وقتی بصیرت نباشد افراد فرق بین حق و باطل را تشخیص نمی‎دهند.

فرماندار نهبندان هم در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و امام راحل و تبریک هفته بسیج گفت: آغاز فعالیت این پایگاه استمرار تقویت روحیه همدلی و مسئولیت‎پذیری و گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی در مجموعه است.

محمد‏مهدی عظیمی در ارتباط با توانایی‎های بسیج اضافه کرد: هر جا که مدیریت نیاز به انجام کارهای خارق‎العاده دارد به طور قطع بسیج حضور داشته است.

وی بزرگترین سرمایه بسیج را داشتن نیروهای انسانی متعهد عنوان کرد و اظهار داشت: بسیج یک سرمایه عظیم الهی است که هم در پدیدآوردن انقلاب اسلامی نقش گسترده‎ای داشت و هم در سازندگی کشور نقش مهمی دارد.

انتهای پیام/69023/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول