اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مریوان:

بصیرت کارسازترین سلاح مقابله با هجمه‌های نرم دشمنان است

فرماندار شهرستان مریوان گفت: بصیرت کارسازترین سلاح ملت ایران در مقابله با هجمه‌های نرم دشمنان است.

بصیرت کارسازترین سلاح مقابله با هجمه‌های نرم دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله رشیدی‌پور صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که با حضور بسیجیان دانش‌آموز در مریوان برگزار شد، اظهار کرد: پیشرفت‌های سیاسی، فرهنگی، علمی و اقتصادی امروزه ایران اسلامی مدیون زحمات و تلاش‌های بسیجیان جان برکف انقلاب است.

به گفته وی، به برکت حضور و پشتکار بسیجیان راه‌های صعود به قله‌های افتخارآمیز کسب علم و دانش در عرصه‌های مختلف باز است.

فرماندار شهرستان مریوان با بیان اینکه به برکت وجود بسیجیان توانمند و ایثارگر بسیجی با ایجاد و ساخت فناوری‌های جدید راه‌های رشد و ترقی را یکی پس از دیگری طی خواهیم کرد، افزود: ملت ایران در طول عمر با برکت انقلاب ثابت کرده‌اند در رسیدن به اهدافشان همواره ثابت قدم بوده و از حقشان همواره دفاع می‌کند.

رشیدی‌پور افزود: طی کردن یکایک قله‌های علم و دانش توسط دانش‌آموزان بسیج مریوانی و کسب رتبه‌های برتر کنکور و آزمون‌های علمی توسط آنان افتخار بزرگی برای مردم منطقه بود و امید است که با داشتن پشتکار بتوانیم، ضمن حفظ جایگاه فعلی برای ارتقای آن بیش از پیش موفق عمل کنیم.

وی به هجمه‌های نرم دشمنان اسلام علیه ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان اسلام امروزه با در اختیار داشتن تمامی امکانات تبلیغاتی و داشتن رسانه‌های جمعی درصدد وارد نکردن لطمه به بنیان خانواده‌ها هستند.

فرماندار مریوان افزود: دشمن سعی دارد با گسستن بنیاد خانواده‌ها موجب ایجاد تفرقه در بین عموم مردم شود.

رشیدی‌پور با بیان اینکه ایجاد تفرقه در بین جوامع اسلامی مهم‌ترین اولویت دشمن در دستیابی به اهداف شومش علیه اسلام است، بیان کرد: دشمنان اسلام تنها راه تسلط بر جوامع اسلامی را حذف وحدت و یکپارچگی این ملت دانسته و برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

وی از بصیرت به عنوان بزرگترین سلاح مقابله با هجمه‌های دشمنان نام برد و بیان داشت: مردم ما با داشتن آگاهی کافی و علم و دانش توانسته‌اند تمامی این توطئه‌های را یکی پس از دیگر خنثی کنند.

مدیر آموزش و پرورش مریوان نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات انجام شده توسط اداره آموزش و پرورش مریوان به منظور افزایش سطح آگاهی و دانش، دانش‌آموزان اظهار کرد: دانش‌آموزان انقلابی ما از اوایل انقلاب اسلامی تا کنون بزرگترین سرمایه خود را در حفظ و نگهداری آرمان‌های انقلاب اسلامی اهدا کرده‌اند.

محمد فرجی افزود: مهم‌ترین وظیفه یک بسیجی حفظ و پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی است که دانش آموزان می توانند با توجه به داشتن علم و آگاهی و دانش کافی این وظیفه الهی را به نحو احسنت به انجام برسانند.

فرجی در پایان سخنان خود عنوان کرد : ورود فعالانه دانش‌آموزان به تمامی عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران اسلامی را از بروز هر نوع گزندی از سوی دشمنان ایمن ساخته و می‌تواند راه‌های توسعه در زمینه‌های مختلف را برای ایران اسلامی هموار کنند.

انتهای پیام/79008/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول