اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتظر اقدامات غرب در رفع تحریم‌های مورد توافق هستیم

سادات ابراهیمی: نتیجه مذاکرات با رفع کل تحریم‌ها نمایان می‌شود

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی صداقت و صلح طلبی خود را به جهان ثابت کرد و در این باره باید با رفع تحریم‌های مورد توافق منتظر اقدامات غرب بود تا این مذاکرات رسما و عملا به نتیجه رسیده باشد.

سادات ابراهیمی: نتیجه مذاکرات با رفع کل تحریم‌ها نمایان می‌شود

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: غرب مجبور شد مقابل حق مسلم ایران سرتعظیم فرود آورد و این حقوق اساسی ملت ایران را به رسمیت بشمارد.

وی افزود: مقامت تنها راه پیروزی در مقابل غرب بود و ملت ایران بارها این پیروزی‌های شیرین را تجربه کرده است و به خوبی می‌دانیم که این مهم تنها با مقاومت به دست آمده است.

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: فریاد یک صدای ملت ایران در پافشاری بر حقوق حقه خود و هم‌ندایی با رهبر کبیر انقلاب اسلامی در این زمینه باعث شد تا غرب این حق ایران را به رسمیت بشمارد و به این دلیل باید مقاومت‌های ملت ایران در 10 سال گذشته تقدیر به عمل آورد.

سادات ابراهیمی تاکید کرد: باید بکوشیم تا توافقات انجام شده مو به مو و با دقت اجرایی شوند و در راستای اعتمادسازی و توافقات طولانی مدت با غرب تلاش کنیم.

وی گفت: ایران بر پیمان بسته شده تاکید دارد و امیدواریم تا طرف غربی نیز این توافقات را اجرایی کند تا این مذاکرات برای هر دو طرف مزایای زیادی در برداشته باشد.

وی افزود: ایران اسلامی صداقت و صلح طلبی خود را به جهان ثابت کرد و در این باره باید با رفع تحریم‌های مورد توافق منتظر اقدامات غرب بود تا این مذاکرات رسما و عملا به نتیجه رسیده باشد.

انتهای پیام/72006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول