اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه میاندرود خبر داد

برپایی گردهمایی بسیجیان میاندرود

فرمانده سپاه ناحیه میاندرود از برپایی گردهمایی بسیجیان میاندرودی در پنجم آذر خبر داد.

برپایی گردهمایی بسیجیان میاندرود

حسین جناسمی امروز در گفت‌وگو خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان میاندرود از برپایی گردهمایی بسیجیان میاندرودی در پنج آذر ماه جاری همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی (ره) خبر داد و اظهار داشت: در این مراسم حجت‌الاسلام نظری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سخنرانی می‌کند.

وی افزود: در این روز بسیجیان میاندرودی از ابتدای شهر سورک مرکز شهرستان به صورت رژه حماسی و با شعارهای انقلابی و بسیجی به سمت مصلی نماز جمعه حرکت می‎کنند تا نمایشی از روحیه ایثار و شهادت در جامعه باشد.

جناسمی با اشاره به برنامه‌‎های تدوین شده در این روز خاطر‎نشان کرد: بسیجیان امروز همچون بسیجیان سال‎های جنگ در اوج آمادگی و صلابت قرار دارند و تنها منتظر فرمان ولی امر مسلمین برای جهاد هستند.

فرمانده سپاه میاندرود تصریح کرد: فعالیت‎های این سال‎های بسیج علاوه بر آمادگی‎های رزمی و دفاعی در مقوله‎های فرهنگی و بصیرتی اهتمام جدی داشته و شاهد موفقیت‎های فراوان بسیج در این سال‎ها بوده‌ایم.

وی افزود: بسیج نیروی گوش به فرمان رهبری است و در صحنه جهاد یا در زمان صلح اقدامات و فعالیت‏های خود را برای تقویت پایه‎های نظام انجام می‌دهد.

انتهای پیام/86021/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول