اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت

ویزیت رایگان 900 بیمار در روستاهای زابل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، 900 بیمار در روستاهای محروم شهرستان زابل به صورت رایگان درمان شدند.

ویزیت رایگان 900 بیمار در روستاهای زابل

علی‌اکبر نصیری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زابل اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج توسط تیم پزشکی بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زابل ویزیت رایگان و تحویل دارو به حدود 900 نفر از مراجعه کنندگان اهالی روستای قاسم آباد از بخش مرکزی شهرستان زابل و روستاهای اطراف انجام شد.

رئیس دانشگاه زابل ضمن تشریح چگونگی نامگذاری روز پنجم آذر به نام بسیج مستضعفین عنوان کرد: کارکنان وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در قالب نیروی‎های مردمی بسیج در اوایل انقلاب اسلامی و همچنین در جنگ تحمیلی دوشادوش سایر نیروهای بسیج به دفاع از انقلاب اسلامی خود پرداختند، امروز نیز در مناطق محروم به درمان بیماران می‌شتابند.

این مسئول ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تیم‎های چند تخصصی درمانی این دانشگاه در زمان‌های معین به مناطق محروم اعزام شده و به ویزیت رایگان بیماران می‌پردازند.

وی متذکر شد: در مهرماه امسال نیز یک تیم چند تخصصی به شهرستان هامون اعزام و به درمان بیماران پرداختند.

نصیری اذعان داشت: متخصصان مغز و اعصاب، روانپزشک، داخلی، اطفال، زنان و زایمان و دندانپزشک و پزشک عمومی در تیم پزشکی به بیماران خدمات ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/75004/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول