اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی صورت می‌گیرد

ویزیت رایگان بیماران در درمانگاه خیریه سید‌الشهدا

مدیر درمانگاه خیریه سید‌الشهدا از فعالیت این درمانگاه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و گفت: با حضور 35 پزشک و متخصص نسبت به ویزیت رایگان بیماران اقدام می‌شود.

ویزیت رایگان بیماران در درمانگاه خیریه سید‌الشهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم،‌ سید محمد طاهایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت درمانگاه رایگان سید‌الشهدا در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار کرد: برای شانزدهمین سال با همکاری جمعی از خیرین و پزشکان درمانگاه صلواتی سید‌الشهدا برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این درمانگاه و ایستگاه صلواتی از سه بخش تشکیل شده است بیان کرد: یکی از بخش‌ها ایستگاه صلواتی است که در کنار عوارضی اتوبان قم - تهران مستقر شده و در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی اقدام به پذیرایی از زائران می‌کند.

مدیر درمانگاه سید‌الشهدا ادامه داد: همچنین در روزهای یاد شده پزشکان زیرپوشش این درمانگاه در دبیرستان دین و دانش و مدرسه امیرکبیر مستقر شده و به صورت رایگان اقدام به معاینه بیماران می‌کند.

وی در ادامه بیان کرد: فعالیت این درمانگاه از صبح روز تاسوعا آغاز شده و تا شام غریبان سرور و سالار شهیدان ادامه دارد.

طاهایی خاطرنشان کرد: در این درمانگاه پزشکان عمومی و متخصص، بیماری‌های اطفال، زنان و زایمان، بیماری‌های داخلی، پوست و... حضور داشته و به درمان بیماران می‌پردازند.

وی ادامه داد: همچنین در قسمت دارو نیز برخی مقدمات فراهم شده و داروی مورد نیاز افراد نیازمند به صورت رایگان تامین می‌شود.

مدیر درمانگاه سید‌الشهدا با اشاره به اینکه در سنوات گذشته طی این دو روز 5 هزار نفر ویزیت شدند گفت: با هماهنگی مراکز خیریه و خیرین کمک هزینه درمان نیز برای افراد نیازمند در نظر گرفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این درمانگاه 35 پزشک و متخصص مستقر می‌شوند اضافه کرد: بخش چشم پزشکی با بیمارستان کامکار هماهنگ شده و از تجهیزات این بیمارستان استفاده خواهد شد.

طاهایی در پایان با اشاره به اینکه دیابت یکی از بیماری‌های خاموش است و باید نسبت به شناخت این بیماری اهتمام داشت، متذکر شد: همچنین در این درمانگاه قند خون به صورت رایگان سنجش شده و نتیجه آن به اطلاع افراد می‌رسد.

انتهای پیام/2258/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول