اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان نور خبر داد

اجرای رزمایش الی‌بیت‌المقدس در شهرستان نور

فرمانده سپاه شهرستان نور از اجرای رزمایش الی‌بیت‌المقدس در روزهای هفتم و هشتم آذر در این شهرستان خبر داد.

اجرای رزمایش الی‌بیت‌المقدس در شهرستان نور

ناصر توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری فارس در نور اظهار داشت: رزمایش الی‌بیت‌المقدس در قالب رزمایش ناحیه‌ای پدافند غیرعامل،منطقه‌ای دفاع از کوی و برزن  اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نور هدف از اجرای این رزمایش را ارتقاء سطح آمادگی رزم، به روز نگه‌داشتن و حفظ انسجام عناصر بسیج به ویژه گردان‌های مختلف سازماندهی شده پایگاه محور و حوزه محور اعلام کرد.

وی افزایش دانش و مهارت‌های تخصصی گردان‌های حاضر در رزمایش، ایجاد وحدت و همدلی،شناخت بیشتر اعضای گردان‌های مختلف با یکدیگر، تمرین فراخوانی یگانی و انجام فعالیت‌های جمعی را از دیگر اهداف رزمایش ذکر کرد.

توکلی با اشاره به اینکه اجرای این برنامه بر مبنای ابلاغ سازمان بسیج مستضعفان و به تدبیر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای مبنی بر تقویت بعد نظامی بسیج است،تصریح کرد: برنامه‌های آموزش انفرادی، آموزش یگانی،رزمایش‌های دفاعی،امنیتی و امدادی در آن دیده شده است.

فرمانده سپاه ناحیه نور ابراز داشت: اجرای این رزمایش با حضور گردان بیت‌المقدس به مدت دو روز همراه با کوهپیمایی،برنامه‌های مذهبی و معنوی،کلاس‌های بصیرتی و سیاسی،ورزش دسته جمعی،راهپیمایی در اردوگاه شهدای چرینو و سایت مسکن مهر کاسگر محله رویان برگزار می‌شود.

انتهی پیام/86023/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول