اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رباط کریم در مجلس:

عملکرد 100 روزه دولت باید با نگاه کارشناسی بررسی شود

نماینده مردم رباط کریم در مجلس با اشاره به وعده دولت مبنی بر ارائه گزارش عملکرد 100 روزه گفت: این گزارش باید با نگاه کارشناسی و علمی مورد بررسی و کنکاش قرار گیرد.

عملکرد 100 روزه دولت باید با نگاه کارشناسی بررسی شود

ابراهیم نکو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: دولت فعلی پیش از آنکه به صورت رسمی فعالیت و کار خود را آغاز کند، به مردم وعده داد که پس از پایان صد روز نخست، گزارشی از عملکرد خود ارائه خواهد داد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مردم و نمایندگان آنها در مجلس منتظر دریافت این گزارش هستند تا از شرایط فعلی کشور و برنامه‌ای که دولت برای آینده دارد، مطلع شوند.

این نماینده مجلس افزود: صرف ارائه گزارش به مردم کار مثبت و ارزشمندی است و این گزارش باید با نگاهی واقع‌بینانه و کارشناسی و علمی مورد بحث و بررسی و حتی نقد قرار گیرد.

* جلوگیری از افزایش قیمت‌ها مهمترین دستاورد دولت بود

نکو در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه مهمترین دستاورد دولت را در چه حوزه‌هایی ارزیابی می‌کند، گفت: عملکرد دولت فعلی را باید در دو بخش داخلی و خارجی تقسیم‌بندی کنیم و علیرغم اثرگذاری که سیاست‌های داخلی و خارجی دولت بر هم دارند، این دو حوزه را باید به صورت مستقل ارزیابی و تحلیل کرد.

وی بیان داشت: در حوزه سیاست خارجی به ویژه مذاکرات اخیر عملکرد دولت را مثبت می‌دانم و معتقدم با وجود موانع و مشکلات بسیاری که در راه دیپلمات‌های ایرانی وجود دارد، آنها عملکرد مثبتی داشتند.

نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی افزود: در داخل نیز دولت کارهایی را شروع کرده است که باید منتظر نتایج آن باشیم و به طور قطع در مدت 100 روز نمی‌توان انتظار زیادی از مدیران دولتی داشت.

نکو گفت: با توجه به شرایط اقتصادی سال گذشته و تورم بسیار بالایی که به جامعه تحمیل شد، مهمترین دستاورد دولت در این مدت را کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از افزایش تورم می‌دانم.

وی در پایان تاکید کرد: در مجموع رویکردهای خوبی از سوی دولت در بخش‌های مختلف شاهد بودیم، اما فرصت 100 روزه به هیچ عنوان نمی‌تواند نشان‌دهنده تمام توان و حتی کاستی‌های دولت باشد.

انتهای پیام/2302/ر30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول