اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور عالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم:

رسانه‌های خبری ستون چهارم رشد و تعالی جوامع هستند

مشاور عالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم با تبیین نقش و کارکرد رسانه‌های خبری گفت: در دنیای امروز، رسانه ستون چهارم رشد و تعالی یک کشور به شمار می‌آید.

رسانه‌های خبری ستون چهارم رشد و تعالی جوامع هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جزیره کیش، علی امیراحمدی عصر امروز در دومین نشست اصحاب رسانه این جزیره که در دفتر روزنامه خبر کیش برگزار شد، ضمن اشاره به جایگاه ارزشمند خانه مطبوعات، اظهار داشت: انسان تنها موجودی است که همت آن به اندازه قدرتش است، چراکه همین انسان با قوی‌تر از خود به میدان رفته و پیروز هم می‌شود.

وی ادامه داد: شما امروز در کیش یک پشتوانه قوی، پویا و امن به نام خانه مطبوعات دارید و باید در راه اصلاح جامعه قدم بردارید.

مشاور عالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم اضافه کرد: من در سمت‌های مختلفی کار کرده‌ام که هرگز تمایل به فروختن باورها و قلم خودم نشدم، چراکه اعتقاد قلبی دارم که روحیات یک خبرنگار واقعی با واهمه و ترس منافات دارد.

رایزن فرهنگی سابق ایران در کشور پاکستان به حدیثی از پیامبر اسلام (ص) اشاره کرد و افزود: در این حدیث پیامبر بزرگ اسلام(ص) فرمود «در دنیا نجات یک انسان از گمراهی، بهتر از چیزی است که آفتاب به آن می‌تابد» و اگر خبرنگار یک قدم جامعه را به جلو ببرد، موفق و شایسته عمل کرده است.

این فعال فرهنگی کشور با ابراز گلایه مندی از برخی کم و کاستی‌های جزیره کیش تصریح کرد: به هر دلیلی گام‌های بسیار کمی برداشته شده ولی نباید فراموش کنیم که تقوای الهی به ما حکم می‌کند که ساکت ننشینیم.

امیراحمدی در پایان تأکید کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم که ضمن احترام به یکدیگر، زمینه‌های ایجاد وحدت و انسجام به وجود آید تا ذهن آگاه جامعه بیش از پیش نسبت به نقش اصحاب رسانه در توسعه پایدار این جزیره مرجانی آشنا شود و با اقتداری که محبوبیت را در پی خواهد داشت، در این رهگذر گام برداریم.

انتهای پیام/88001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول