اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

توجه به سلامت و نشاط زنان جامعه را سالم نگاه می‌دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: توجه به سلامت و نشاط زنان جامعه را سالم نگاه می‌دارد.

توجه به سلامت و نشاط زنان جامعه را سالم نگاه می‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سعید ملکی بعد از ظهر امروز در نشست با نایب روسای هیئت‌های ورزشی استان مرکزی، اظهار داشت: زنان نقش مهم و ویژه‌ای در جامعه ایفا می‌کنند و نقش و جایگاه آنان در تربیت فرزندان این مرز و بوم بسیار مهم است به همین دلیل سلامت و نشاط این قشر از افراد جامعه از حساسیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: توجه به سلامت زنان، افزایش نشاط و شادابی، توسعه ورزش همگانی و صبحگاهی، توسعه ورزش قهرمانی و تقویت تیم‌های بانوان از اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی اداره کل در حوزه امور بانوان است که با جدیت دنبال می‌شوند.

مدیرکل ورزش  و جوانان استان مرکزی با تأکید بر اینکه ارتقای جایگاه ورزش بانوان نیازمند همت و تلاشی مضاعف است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه بانوان ورزشکار این استان در مسابقات مختلف موفقیت‌های بسیاری داشته و افتخارات ارزشمندی را کسب کرده‌اند، اما هنوز تا جایگاه واقعی خود فاصله دارند که باید با برنامه‌ریزی زمینه افزایش این موفقیت‌ها را فراهم کرد.

ملکی از آمادگی این اداره‌کل برای جذب کارشناسان رشته‌های علوم اجتماعی، پژوهشگری، جامعه شناسی و مردم‌شناسی برای همکاری افتخاری با این اداره خبر داد و گفت: این اداره‌کل آماده است از نظر کارشناسان این حوزه‌ها برای رسیدن به اهداف مد نظر اداره و هیئت‌های ورزشی استفاده کند.

وی، بهره‌گیری از نیروهای متخصص و تحصیل کرده تربیت بدنی در توسعه رشته‌های مختلف را امری ضروری دانست.

در این نشست بیتا آرستی به عنوان رئیس گروه جدید هماهنگی امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی معرفی و از خدمات چندین ساله زهرا عراقیه با اهدای لوح و جایزه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/87005/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول