اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته بسیج

مرکز سنجش تراکم استخوان رودسر راه‌اندازی شد

مرکز دستگاه سنجش تراکم استخوان درمانگاه امام رضا (ع) سپاه ناحیه رودسر همزمان با هفته بسیج راه‌اندازی شد.

مرکز سنجش تراکم استخوان رودسر راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، مسئول درمانگاه امام رضا (ع) سپاه ناحیه رودسر عصر امروز در مراسم راه‌اندازی مرکز تراکم استخوان در این مرکز اظهار کرد: دستگاه سنجش تراکم استخوان با اعتبار یک‌میلیارد و 450 میلیون ریال نصب و به بهره‌برداری رسیده است.

محمد رضاخواه رودسری به تامین منابع مالی دستگاه مذکور از محل درآمد درمانگاه امام رضا (ع) اشاره کرد و افزود: دستگاه سنجش تراکم استخوان بهترین روش اسکن و اندازه‌گیری از میزان پوکی استخوان است.

وی با بیان اینکه دستگاه سنجش تراکم استخوان پس از اخذ مجوز از ستاد مشترک کل سپاه و سپری کردن مراحل قانونی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خریداری شده است، تصریح کرد: دستگاه مذکور به منظور بهره‌مندی مردم منطقه در درمانگاه امام رضا (ع) نصب شده است.

به گفته رضاخواه رودسری، دستگاه مذکور دارای بال‌های تاشو است و از به‌روزترین دستگاه‌های موجود سنجش تراکم استخوان محسوب می‌شود.

مسئول درمانگاه امام رضا (ع) سپاه ناحیه رودسر با اشاره به امکان ذخیره اطلاعات بیمار در دستگاه سنجش تراکم استخوان، بیان کرد: اطلاعات بیماران را می‌توان به صورت طولانی مدت در دستگاه مذکور ثبت و نگه‌داری کرد.

وی، قابلیت ذخیره‌سازی اطلاعات بیماران در دستگاه سنجش تراکم استخوان را تا 10 هزار نفر اعلام کرد.

رضاخواه رودسری با بیان اینکه 15 پزشک متخصص در درمانگاه امام رضا (ع) رودسر فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: هشت دندانپزشک و سه پزشک عمومی در زمینه‌های دندانپزشکی، داخلی، گوارش، سنجش تراکم استخوان، لیزر، پوست و مو، فیزیوتراپی، رادیوگرافی و ... فعالیت می‌کنند.

مسئول درمانگاه امام رضا (ع) رودسر، ارائه خدمات در هفته بسیج برای بسیجیان و عموم مردم را رایگان اعلام کرد.

انتهای پیام/84001/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول