اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران:

6 ایستگاه مطالعه مازندران در هفته کتاب راه‌اندازی شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران با بیان اینکه شش ایستگاه مطالعه در شهرهای مختلف استان در هفته کتاب راه‌اندازی شد، افزود: تعداد این ایستگاه‌ها در استان به 16 عدد رسید.

6 ایستگاه مطالعه مازندران در هفته کتاب راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، محمداسماعیل امامزاده در مراسم افتتاحیه ایستگاه مطالعه راه آهن ساری هدف از راه‌اندازی ایستگاه‌های مطالعه در اماکن پرتردد مانند راه آهن را غنی سازی اوقات در انتظار مردم عنوان کرد.

وی افزود: در هفته کتاب علاوه بر ایستگاه مطالعه راه آهن ساری که نهمین ایستگاه مطالعه این شهرستان بود، یک ایستگاه مطالعه در بیمارستان شهید بهشتی نوشهر، بیمارستان شهید بهشتی بابل، اداره پست بهشهر و دو ایستگاه در راه آهن و بانک صادرات قائمشهر راه‌اندازی شدند.

امامزاده افزود: تا به حال 212 هزار و 800 جلد کتاب به 10 ایستگاه قبلی که در مازندران راه‌اندازی شد تزریق شده که با افتتاح این شش ایستگاه مطالعه و هفت ایستگاه دیگر که در یک ماه آینده افتتاح می‌شود، شارژ کتاب در این سازه‌ها به 700 هزار جلد می‌رسد.

وی ابراز امیدواری کرد: فرصتی که ایستگاه مطالعه برای دسترسی آسان به کتاب در اختیار جامعه قرار داده است موجب رونق کتابخوانی بین مردم شود و از این به بعد شاهد آن باشیم که فرهنگ همراه داشتن کتاب در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/2296/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول