اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین روز هفته بسیج

نمایشگاه حماسه و خدمت در شهرکرد گشایش یافت

همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج نمایشگاه " حماسه و خدمت" با 34 غرفه در هنرستان فنی برادران شهرکرد با حضور مسئولین سپاه چهارمحال و بختیاری و ادارات استان افتتاح شد.

نمایشگاه حماسه و خدمت در شهرکرد گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مسئول نمایشگاه حماسه و خدمت ظهر امروز در حاشیه گشایش این نمایشگاه در شهرکرد، اظهار کرد: این نمایشگاه شامل دو بعد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است.

هادی صالحی افزود: اقدامات و فعالیت‌های سپاه و بسیج در حوزه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، علمی و پژوهشی، قرآنی و معنوی، تربیتی، محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

صالحی ادامه داد: غرفه‌های نمایشگاه حماسه و خدمت در زمینه سخت‌افزاری شامل؛ پروژه‏هایی در راستای اقتصاد مقاومتی، اشتغال‌زایی و طرح‌های تولیدی است که با هماهنگی سپاه این طرح‌ها به مرحله اجرا رسیده و آماده ارائه محصولات و تولید است.

وی افزود: در این نمایشگاه 34 غرفه به مدت یک هفته همه روزه از ساعت 9 صبح در سالن آموزشکده فنی برادران شهرکرد واقع در خیابان طالقانی، برای بازدید علاقمندان دایر است.

انتهای پیام/68001/ع20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول