اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

دوچرخه‌سواران آرژانتینی و ایتالیایی در سیرجان

پابلوبورلی آرژانتینی و فدریکو دامایانی ایتالیایی با دوچرخه توریستی خود وارد سیرجان شدند.

دوچرخه‌سواران آرژانتینی و ایتالیایی در سیرجان

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، پابلوبورلی آرژانتینی و فدریکو دامایانی ایتالیایی که با دوچرخه توریستی خود ظهر امروز وارد سیرجان شدند، این رکاب‌زنان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشتند: هدف از سفر دور دنیا شناخت خودشان در برابر عظمت خلقت و جمع‌آوری اطلاعات عکس‌ها و مناظر طبیعی 32 کشور مسیر خود بر گرد کره زمین است.

این دوچرخه‌سواران افزودند: ایران اسلامی به ویژه استان‌های اصفهان، فارس و آذربایجان که تاکنون موفق به بازدید از آنها شده‌اند دارای جاذبه‌های منحصر به‌فرد در جهان هستند.

پابلوبورلی به خبرنگار فارس در سیرجان گفت: بر اساس هماهنگی و برنامه‌ریزی این سفر دو سال به طول می‌انجامد که تاکنون شش ماه از آن را سپری کرده‌ایم و به محض ورود به ایران از مرز جلفا از زدن چادر و تهیه غذا راحت شده‌ایم، زیرا مردم ایران میهمان‌نواز و نوعدوست هستند و ما را حتی به خانه‌های خود دعوت می‌کردند.

وی بیان داشت: ما فکر می‌کردیم در کشور خود و در میان دوستان و اقوام هستیم و این مردم خوب را هرگز فراموش نمی‌کنیم و اکنون هم که وارد سیرجان شدیم به خوبی و استقبال برخی ورزش‌کاران به این شهر وارد شدیم که بسیار مردم خوب و میهمان‌نوازی دارد.

فدریکو دامایانی هم به خبرنگار فارس گفت: ما از سفر به ایران و ورود به سیرجان خیلی خوشحال هستیم و در خاطرات خود که بعد به ثبت می‌رسد به نیک‌نامی یاد می‌کنیم و من و دوستم بر اساس وعده و قرار قبلی در کشور پرتغال به هم رسیدیم و پس از رکاب‌زنی بر گرد کره زمین از 32 کشور دیدن می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: دوستم که از کشور آرژانتین است تا کشور خودش همراهیش می‌کنم و سپس راهی شهر میلان ایتالیا و محل اقامتم می‌شوم که باید 15 ماه دیگر را رکاب بزنیم و من به کشور ایران و ملت خوبش درود می‌فرستم.

انتهای پیام/80015/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول