اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری بوشهر خبر داد

اختصاص 4 میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی در شهرستان دشتی

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری بوشهر گفت: مبلغ چهار میلیارد و 90 میلیون تومان برای اجرای طرح هادی در شهرستان دشتی اختصاص داده شده است.

اختصاص 4 میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی در شهرستان دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین عالی‌نژاد ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان دشتی افزود: در سال‌جاری مبلغ 410 میلیون تومان به دهیاری‌ها کمک شده است و تا یک‌ماه آینده نیز مبلغ 200 میلیون تومان به دهیاری‌های شهرستان دشتی کمک خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری بوشهر گفت: 51 روستای بالای 20 خانوار در شهرستان دشتی داریم که با پیگیری‌های انجام شده در 49 روستا این شهرستان دهیاری راه‌اندازی شده است و دهیاری دو روستای دیگر نیز تا پایان سال‌جاری راه‌اندازی خواهند شد.

عالی‌نژاد به تبصره بند 3 مصوبه هیئت وزیران اشاره کرد و یادآور شد: مبلغ چهار میلیارد و 90 میلیون تومان برای اجرای طرح هادی در شهرستان دشتی اختصاص داده شده است.

وی افزود: به روستای درویشی 400 میلیون تومان، چاه گاه 400 میلیون تومان، باغان یک میلیارد تومان، سنا 200 میلیون تومان و کردلان 500 میلیون تومان اختصاص یافته است.

عالی‌نژاد اضافه کرد: برای بازسازی مسجد صاحب‌الزمان درویشی 500 میلیون تومان، بازسازی حسینه ارشاد سنا 535 میلیون تومان و  بازسازی مسجد امام خمینی سنا نیز مبلغ 555 میلیون تومان اختصاص یافته است.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: اجرای طرح مبلمان روستایی در 41 روستای استان در نظر گرفته شده و در شهرستان دشتی نیز این طرح در چهار روستا اجرا می‌شود.

وی گفت: اجرای مبلمان روستایی در روستای زیارت ساحلی، بحیری، سنا و محمدآباد دشتی اجرا خواهد شد که برای اجرای فاز اول طرح به منظور اجرای طرح هادی هر روستا 500 میلیون تومان منظور شده است.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول