اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار در کشور صورت گرفت

آغاز به کار مرکز نیکوکاری در شهرک صنعتی بزرگ شیراز

برای نخستین بار در کشور، مرکز نیکوکاری ثارالله با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در مسجد فاطمة‌الزهرا(س) شهرک صنعتی بزرگ شیراز راه‌اندازی شد.

آغاز به کار مرکز نیکوکاری در شهرک صنعتی بزرگ شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت در این مراسم جذب و ساماندهی کمک‌های صنعتگران خیر و نیز هدایت کمک‌ها به سمت نیازمندان واقعی را از اهداف اصلی راه‌اندازی این مرکز اعلام کرد.

علی صداقت‌پور با اشاره به مشارکت بالا و گسترده صنعتگران مستقر در شهرک‌های صنعتی در زمینه امور خیر و عام‌المنفعه و حمایت و دستگیری از نیازمندان و محرومان، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی مرکز نیکوکاری ثارالله  در شهرک صنعتی بزرگ شیراز بستر مناسبی برای هم‌افزایی و جهت‌دهی کمک‌ها و حمایت‌های صنعتگران به نیازمندان فراهم می‌شود.

وی با قدردانی از مشارکت صنعتگران مستقر در شهرک‌های صنعتی در زمینه امور خیریه، تصریح کرد: صنعتگران در مراسم و مناسبت‌ها و آیین‌های مختلف همواره در کار خیر و حمایت از مستمندان پیشگام بوده‌اند و راه‌اندازی این مرکز نیکوکاری با هدف تسریع در کار خیر انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس نیز در این مراسم با تقدیر از مشارکت خیران این استان در زمینه حمایت از محرومان و مستضعفان، ابراز داشت: صنعتگران و فعالان عرصه تولید در پرتو اعتقاد به اصول و ارزش‌های اسلامی در زمینه نوع‌دوستی‌ها و حمایت از نیازمندان همیشه پیشقدم بوده‌اند.

انتهای پیام/2448/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول