اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد استقبال از استاندار هرمزگان

مراسم استقبال از استاندار جدید هرمزگان کاملا مردمی است

رئیس ستاد استقبال از استاندار هرمزگان و قائم مقام ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در این استان، با بیان اینکه مراسم استقبال از استاندار جدید بعد از ظهر روز دوشنبه برگزار می‌شود، گفت: این مراسم کاملا مردمی است.

مراسم استقبال از استاندار جدید هرمزگان کاملا مردمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمود رئوفی ظهر امروز در نشستی پیرامون هماهنگی برای استقبال از استاندار جدید هرمزگان گفت: این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم تدارک دیده شده است که ساعت 13 روز دوشنبه هم‌زمان با ورود استاندار جدید در محل فرودگاه بندرعباس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این ستاد به پیشنهاد اقشار مختلف مردم تشکیل شده است، گفت: استاندار جدید هرمزگان به محض ورود به بندرعباس در جمع استقبال‌کنندگان حضور خواهد یافت.

رئوفی تصریح کرد، مراسم معارفه استاندار هرمزگان با حضور وزیر کشور برگزار خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد، پس از استقرار مقامات دولت تدبیر و امید، مطالبات منطقی و بحق اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی هرمزگانی‌ها جامه عمل بپوشد.

رئیس ستاد استقبال از استاندار هرمزگان گفت: مردم استان با آرای 70 درصدی خود به رئیس جمهور برای برآورده شدن انتظارات، خواسته‌های زیادی از استاندار و دولت دارند.

وی به تشریح مطالبات مردم هرمزگان از نماینده ارشد دولت تدبیر و امید پرداخت و گفت: توقعات مردم هرمزگان همان وعده‌هایی است که دکتر روحانی در انتخابات مطرح کرد و نماینده دولت تدبیر و امید همان مطالبات را با توجه به شرایط منطقه‌ای هرمزگان دنبال خواهد کرد.

رئوفی ادامه داد: با توجه به اینکه هرمزگان پایتخت تجاری، صنعتی و اقتصادی ایران است، ضرورت دارد با توجه به تجارب ارزنده دکتر جادری در کمیسیون‌های صنعتی و اقتصادی در سه دوره مجلس، به صنایع راهبردی و زیربنایی استان توجه ویژه کند.

انتهای پیام/88001/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول