اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان خبر داد

عضویت رایگان 2 هزار نفر در کتابخانه مرکزی همدان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان از عضویت رایگان بیش از 2 هزار نفر از شهروندان در کتابخانه مرکزی همدان در غرفه این اداره در نمایشگاه کتاب خبر داد.

عضویت رایگان 2 هزار نفر در کتابخانه مرکزی همدان

ارشاد استعدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به استقبال مطلوب شهروندان همدانی از هشتمین نمایشگاه کتاب اظهار کرد: در مجموع و تاکنون شهروندان کتابدوست همدانی استقبال خوبی از نمایشگاه داشتند و رضایت مطلوبی را از بحث عملکرد نمایشگاه و غرفه کتابخانه‌های عمومی داریم.

وی با اشاره به عملکرد غرفه کتابخانه‌های عمومی استان تصریح کرد: غرفه اداره کل کتابخانه‌های عمومی در همه روزها از استقبال مطلوبی برخوردار بود و به نوعی استقبال خوبی از آن صورت گرفت.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان ادامه داد: ویژه‌‌برنامه برای کودکان، مشاور کتاب، عضویت رایگان، مسابقه جدول مسابقه نقاشی، مسابقه خلاصه‌نویسی، ثبت‌نام در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای و ... در این غرفه خدمات ارائه می‌کرد.

وی از استقبال مطلوب از غرفه کتابخانه‌های عمومی خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود این رشد 70 درصدی در عضوگیری رایگان در این غرفه در کتابخانه مرکزی را شاهد باشیم.

استعدادی برپایی نمایشگاه را در افزایش سطح مطالعه و آشتی با کتب اثرگذار دانست و افزود: همین‌طور که خانواده‌ها به همراه بچه‌ها در نمایشگاه حضور می‌یابند، اثربخش است و این نشاط و دوستی با کتاب آینده بهتری را برای کودکان رقم می‌زند.

وی در پایان یادآور شد: تا امروز هزار و 800 نفر در کتابخانه مرکزی همدان به صورت رایگان در غرفه کتابخانه‌های عمومی ثبت‌‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/89003/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول