اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باشت:

فاصله گرفتن از اصل ولایت‌فقیه حرکت در مسیر انحراف است

امام جمعه باشت گفت: فاصله گرفتن از خط و اصل ولایت‌فقیه حرکت در مسیر انحراف است.

فاصله گرفتن از اصل ولایت‌فقیه حرکت در مسیر انحراف است

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، صبح امروز به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج فرمانده سپاه ناحیه شهرستان باشت به همراه جمعی از فرماندهان و پاسداران بسیجی با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

در این نشست پس از ارائه گزارشاتی از عملکرد‌ها و برنامه‌های بسیجیان در هفته بسیج از سوی فرمانده سپاه ناحیه باشت، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی ضمن تبریک و گرامی‌داشت هفته ملی بسیج بر ملت بسیجی ایران اسلامی اظهار کرد: ملت ایران اسلامی همه بسیجی و دلداده مقام معظم رهبری و ولایت فقیه بوده و در هر شرایطی مطیع امر و گوش به فرمان فرمایشات ایشان هستند و به همین جهت است که در مسیر پیشرفت و اقتدار؛ پیشرو ملت‌های جهان است.

امام جمعه باشت با بیان این‌که بسیج محور خدمت‌رسانی در کشور است، افزود: هیچ کار و هیچ زمانی از بسیجیان صرف نخواهد شد مگر در مسیر خدمت‌رسانی به ملت و مقام معظم رهبری باشد.

وی در ادامه سخنان خود به آغاز میمون و مبارک هفته بسیج اشاره کرد و گفت: شروع هفته بسیج با دیدار 50 هزار نفری فرماندهان بسیجی با مقام معظم رهبری همراه شد که در جایگاه ویژه خود شور مضاعفی به ملت بسیجی‌پرور ایران و تجدید قوایی برای بسیجیان همیشه در صحنه بود.

عبودی همچنین در این جلسه به پیروی از اوامر ولایت فقیه تأکید کرد و اذعان داشت: حضور ولایت فقیه و جانشین بر حق امام زمان(عج) در رأس حکومت به معنای اتمام حجت بر بشریت است و باید در هر شرایطی مطیع و فرمان‌بردار فرمایشات و دستورات ایشان باشیم.

وی ادامه داد: هم اکنون انحرافات ایجاد شده برای برخی از افراد که از بزرگان انقلاب نیز بوده‌اند به علت فاصله گرفتن از خط و اصل ولایت‌فقیه است.

امام جمعه شهرستان باشت خاطرنشان کرد: فرمان تشکیل بسیج توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی و عملکردهای شایسته بسیجیان از زمان انقلاب تاکنون، عامل به وجود آمدن حرکات بسیجی و انقلابی و اسلامی در دنیا شد.

وی تصریح کرد: روح و تفکر بسیجی باید توسعه یافته و در این راستا عموم افراد باید همت خود را بکار ببندند و وظیفه نهاد و یا گروه خاصی نیست.

وی خاطرنشان کرد: عزت و افتخار ایران اسلامی در سایه‌ رشد و بالندگی بسیج و اقدامات بسیجی‌محوری است که در کشور صورت گرفته است.

انتهای پیام/82007/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول